کد خبر: ۵۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
مدیرعامل پارس مهر فارس:
مدیرعامل باشگاه پارس مهر فارس گفت می خواهیم به معنای واقعی کلمه باشگاه داری کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس وی گفت: پس از اینکه به صورت حرفه ای وارد والیبال شدیم درادامه برنامه های تدوین شده نیز از دو و میدانی که پایه های تمام ورزشهاست نیز حمایت خواهیم کرد و بر اساس زمان بندی رشته های مدال اور دیگری هم تحت پوشش خواهیم گرفت.
چرخی بیان داشت: هیات دو و میدانی فارس در کشور جز برترین هاست و همواره تیم های استان در رده های مختلف سنی ودر بخش های بانوان و آقایان صاحب مقام کشوری و اسیایی است از این رو می طلبد که روی این رشته نیز سرمایه گذاری کرد.
وی افزود: با هماهنگی رییس هیأت دو و میدانی سعی داریم در یک برنامه بلند مدت از دو و میدانی استان حمایت کنیم تا شاهد ایجاد انگیزه و درخشش بیشتر دوندگان فارس در کشور و به ویژه درعرصه های بین المللی باشیم.
چرخی اشاره کرد: همچون والیبال، برای دو و میدانی فارس با همکاری هیأت تصمیم داریم آکادمی تخصصی را تاسیس کنیم تا با کشف استعدادها و پرورش آنها گامی بزرگ در حرفه ای کردن این رشته با استعداد در فارس بر داریم .
وی برنامه ریزی و آموزش علمی را دو اصل مهم در ورزش نامید و خاطر نشان کرد:این باشگاه با همکاری هیأت والیبال و دو و میدانی،برنامه ریزی های خود را برای اجرای آموزش مدرن و به روز کردن مربیان و ورزشکاران انجام خواهد داد.
چرخی اضافه کرد : ورزش دو و میدانی مادر ورزش هاست اما این مادر همیشه غمخوار است و متاسفانه در استان برغم توانمندی ها و افتخارات بسیاری که بدست آورده، مظلوم واقع شده،امیدواریم با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم خدمتی در شان این رشته ورزشی ارائه دهیم.
وی تاکید کرد:حمایت رسانه ها و پوشش خبری دو و میدانی کمک بسیار بزرگی برای توسعه این رشته ورزشی است و از این جهت نیازمند حمایت رسانه ها هستیم.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: