کد خبر: ۵۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
هفته هفتم لیگ دسته دوم کشور؛
بهمن شیراز در هفتمین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ دسته دوم پارس جنوبی جم را در خانه متوقف کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس بهمن شیراز در ۷ دیدار گذشته خود در این مرحله، تنها ۳ گل دریافت کرده است که این تعداد کمترین تعداد گل خورده در میان ۱۲ هر دو گروه می باشد. لذا می توان خط دفاعی بهمن شیراز را بهترین خط دفاعی این مرحله دانست. از طرفی دیگر بهمن شیراز تنها تیم بدون باخت گروه خود است. بهمن شیراز ۴ مسابقه از ۷ مسابقه خود را میزبان بوده که صاحب ۳ برد و یک تساوی شده است و در ۳ دیدار خارج از خانه خود، صاحب سه تساوی صفر صفر شده است! می توان گفت بهمن به راحتی نمی بازد و تنها در مسابقاتی که گل به ثمر رسانده است گل هم دریافت کرده است.

بهمن شیراز در راه صعود به لیگ دسته اول ۳ مسابقه دیگر در پیش رو دارد که عبارتند از: ابومسلم مشهد در مشهد، شهرداری زنجان در شیراز و استقلال آبی تهران در تهران.

دیدار با ابومسلم مشهد برای بهمن بسیار دشوار خواهد بود. ابومسلم مشهد تنها تیمی است که در دور رفت با امتیاز شیراز را ترک کرد و بهمن را در شیراز متوقف کرد. ابومسلم با استفاده از حملات زهردار خود قادر است برخلاف جریان مسابقه گل به ثمر برساند و تیم رقیب را دچار مشکل کند. اما ابومسلم مشهد که هفته گذشته صاحب پیروزی و به صعود امیدوار شده بود این هفته با نتیجه سنگین ۳ بر صفر مغلوب کاسپین قزوین شد تا شانس خود را کمتر و کمتر ببیند. امیدواریم بهمن شیراز با ارائه یک بازی هوشمندانه ابومسلم مشهد را از پیش رو بردارد و صاحب اولین برد خارج از خانه خود شود. بهمن در روز چهارشنبه ۹۴/۲/۹ میهمان این تیم در مشهد خواهد بود.

انتهای پیام/224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: