جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۴۹:۴۳
کد خبر: ۵۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
در دیدار مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، براجرای برنامه های فرهنگی هنری مشترک تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس با مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس دیدار و به گفتگو پرداخت.

 

در این دیدار، بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس، ضمن خوش آمد گویی به نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس جهت حضور در سازمان بسیج هنرمندان فارس، آمادگی خود را برای همکاری گسترده در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با این سازمان را اعلام نمود.

 

مریدی همکاری متقابل را بسترمناسبی برای هماهنگی بیشتر دانست و ‌‌ابراز داشت: همکاری متقابل بسترمناسبی برای هماهنگی بیشتر و استفاده از ظرفیت های طرفین جهت اعتلای فرهنگی جامعه است.

 

مریدی افزود: بدنه و مدیران این اداره کل از فرزندان انقلابند و در چارچوب سیاستهای دولت جمهوری اسلامی، فعالیتهای خود را پیگیری می نمایند.

 

نیمازارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در این دیدار با اعلام آمادگی سازمان بسیج هنرمندان فارس برهمکاری بیشتر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ابراز داشت: کانون های بسیج هنرمندان در سراسر استان فارس، توانایی وظرفیت اجرای برنامه های فرهنگی هنری را دارا هستند که با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها این همکاری در شهرستان ها نیز بیشتر خواهد شد.

 

در ادامه این دیدار مقرر گردید در جلسات آینده، برنامه های مشترکی در تقویم کاری سال 1394 گنجانده شود.

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: