کد خبر: ۵۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری استان فارس:
مختاری گفت: کارگران و همه اقشار مردم می توانند با استفاده از محصولات و تولیدات داخلی گام موثری در مبارزه با تحریم های ظالمانه دنیای استکبار بر دارند.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، به مناسبت هفته کار و کارگر، مسئولین سازمان بسیج کارگری استان فارس و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارگران و کارفرمایان با شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

مختاری رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری استان فارس در حاشیه این آیین گفت: نقش کارگران در شکل گیری انقلاب و تحصن های بزرگ سال های56 و 57 در کشور بر کسی پوشیده نیست و همچنین حضور کارگران در هشت سال جنگ تحمیلی هم که به صورت داوطلبانه و با شور و عشق همراه بود، بیانگر نقش آن ها در این عرصه است.

وی با اشاره به جایگاه شهدا در دین اسلام و نیز نقش مهم آنها در به ثمر رسیدن انقلاب، اظهار کرد: امروز آسایش و امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم و اگر ایثار این بزرگ‌مردان نبود، امروز نمی‌توانستیم به دیگر امور بپردازیم.

مختاری با اشاره به اهمیت کار و تولید در بقای دستاورد شهدا و نیز نقشی که کارگران در جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی بر عهده دارند، افزود: اگر دیروز شهدای ما در سنگر نبرد با دشمنان این مرز و بوم، فداکاری کردند، امروز نیز کارگران با انجام کار و تعهد به تکالیف کاری نقشی مهم در حفظ بهای خون شهدا بر عهده دارند.

وی بر الگوی‌پذیری کارگران از شهدای کارگر در سال های جنگ تأکید و تصریح کرد: عملکرد جهادی این شهدا که کار و نبرد را توأم با هم به پیش می‌بردند می تواند الگوی خوبی برای قشر زحمت کش کارگران در جبهه جنگ اقتصادی  باشند.

مختاری خاطرنشان کرد: فرهنگ شهدا، تجلی دفاع و پیروی از ولایت، تلاش، کوشش خستگی ناپذیری، توکل و صبر، نترسیدن از دشمن، مبارزه با رفاه طلبی، مبارزه با اسراف و فاصله گرفتن از تجملات، توکل، صبر، اعتماد به نفس و کار و تلاش است که باید به آن ها عمل کنیم.

وی تصریح کرد: کارگران و همه اقشار مردم می توانند با استفاده از محصولات و تولیدات داخلی گام موثری در مبارزه با تحریم های ظالمانه دنیای استکبار و ادامه حیات در روند اقتصادی، اشتغال و تولید بالا بر دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با اشاره به جایگاه کارگران در نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: نامگذاری یک هفته به نام کار و کارگر و تجلیل از این قشر پر زحمت نشان از جایگاه رفیع کارگران در اسلام و نظام جمهوری اسلامی است که باید به این امر توجه شود.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: