کد خبر: ۵۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
سرمربی تیم پارس مهر شیراز:
سرمربی تیم دو و میدانی پارس مهر فارس گفت: تیم بانوان پارس مهر فارس با اقتدار بر سکوی قهرمانی مسابقات دو و میدانی آغاز فصل کشور ایستاد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس، موسوی با اشاره به آغاز فصل مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور در رده بانوان اظهار داشت: تیم پارس مهر با کسب چهار نشان طلا، شش نقره و سه برنز و در مجموع با 62 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌های گلستان و همدان به ترتیب با 56 و 51 امتیاز دوم وسوم شدند.

وی افزود: در این رقابت‌ها سمیرا آسمانی، زهرا بهمنی، سارا ندافی و حکیمه مقیمی در ماده چهار در 400 متر صاحب مدال طلا شدند و زینب منصوری در مواد 5 هزار متر و 10 هزار متر، ساناز پرهیزی در سه هزار متر مانع، مریم نوروزی در پرتاب چکش و سمیرا آسمانی در 400 و 800 مترمدال نقره کسب کردند و زهرا بهمنی در 400 متر،حکیمه مقیمی در 800 متر و سارا ندافی نیز در 100 متر مانع به مدال برنز دست یافتند.

موسوی با تشکر از مدیرعامل شرکت پارس مهر فارس گفت: حمایت از دو و میدانی استان فارس از سوی این شرکت اقدامی ارزشمند است و این امر سبب شد دوندگان فارس با روحیه بسیار خوب در مسابقات شرکت نمایند و عنوان قهرمانی را بدست آورند.

انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: