کد خبر: ۵۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
نماینده ولی فقیه در استان فارس:
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: باید این فرهنگ را ایجاد کرد که کار، شغل و فعالیت با بازو، فکر و اندیشه عظیم‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد.
به گزارش بسیج کارگری، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز با تبریک میلاد حضرت علی(ع) و اشاره به روز جهانی کار و کارگر افزود: دفاع و حمایت جامعه کارگری از نظام جمهوری اسلامی در طول سالیان متمادی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است امری واضح و روشن است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه تلاش‌های فراوانی در فضاهای کارگری از آغاز انقلاب و حتی امروز در حال انجام است که جامعه کارگری را به سمت و سوی دگر هدایت کند خاطرنشان کرد: کارگران با بصیرت، دین‌داری و ایمان نقشه‌های دشمن را در این زمینه خنثی کردند.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه بازوان توانمند کارگران و سرمایه کارفرمایان مسیر اشتغال و تولید را در کشور ما هموار می‌کند تصریح کرد: این دو کنار هم می‌تواند فضای تولید را رونق بخشد و نه‌تنها بیکاری را کم کند بلکه سطح اشتغال را بالا ببرد.

وی با اشاره به اینکه افزایش کیفیت تولید باید مد نظر کارگران باشد یعنی فرآورده‌ها و تولیدات داخلی از نظر کیفیت باید برتر از محصولات مشابه خارجی باشد بیان کرد: این کار برای ما ممکن است و می‌توان با برنامه‌ریزی در این مسیر موفق شد.

امام جمعه شیراز با تأکید بر اینکه مسئولان باید به مراکز تولیدی عنایت ویژه داشته باشند عنوان کرد: در مصاحبه خبری رئیس‌جمهور با خبرنگاران استان فارس به مسئول ارشد استان فارس اعلام شد هر کارخانه‌ای که در حال تعطیلی است و یا گرفتار کم‌کاری شده مورد رسیدگی و دقت قرار گیرد و برای برطرف کردن مشکل آن اقدام لازم انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه توجه کارفرمایان و کارگران به این نکته که امروز جهاد اصلی جامعه ما بالا بردن سطح تولید در جامعه است ضرورت دارد اظهار داشت: ثروتمند می‌تواند ثروتش را در دلالی هزینه کند و درآمد خوبی هم داشته باشد اما اگر ثروتش را به تولید هدایت کرد جهاد کرده و مجاهد در راه خداست و کارگرانی که وی را همراهی می‌کنند نیز جهادگران عرصه تولیدند.

آیت‌الله ایمانی افزود: باید این فرهنگ را ایجاد کرد که کار، شغل و فعالیت با بازو، فکر و اندیشه عظیم‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: