کد خبر: ۵۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
تیم های فوتبال بهمن شیراز و آلومینوم اراک به لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس بازیهای پایانی مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم دیروز انجام شد که در مهمترین دیدارها در گروه دوم استقلال آبی تهران (تیم ب استقلال) به مصاف بهمن شیراز رفت که با نتیجه یک بر صفر بهمن شیراز را شکست داد.
بهمن شیراز به رغم شکست مقابل استقلال ب، با 15 امتیاز و تفاضل گل مثبت 4 در صدور گروه دوم قرار گرفت و به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود کرد.
در گروه اول،آلومینیوم اراک به مصاف بعث کرمانشاه رفت و این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و با 21 امتیاز به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود کرد.
بر اساس این گزارش، در دیگر دیدار گروه اول خیبر خرم آباد و ایرانجوان خورموج به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده خرم آباد پایان یافت. خیبری ها با این پیروزی 20 امتیازی شدند و در جایگاه دوم جدول گروه اول قرار گرفتند و به بازی پلی آف راه یافتند.
استقلال ب نیز با این نتیجه 15 امتیازی شد اما با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به بهمن شیراز در رتبه دوم قرار گرفت و به بازی پلی آف صعود کرد.
در دیگر دیدار این گروه، کاسپین قزوین، پارس جم جنوبی را 2 بر صفر شکست داد که با این شکست تیم بوشهری به رتبه سوم گروه سقوط کرد.
دیدار پلی آف، بین خیبر خرم آباد و استقلال آبی تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: