پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
به مناسبت میلاد امام حسین (ع):
قادری: سپاه انقلاب اسلامی در طول 36 سال انقلاب و در این ایام بسیار متلاطم انقلاب اقدامات و عملکرد و مأموریت‌های متفاوتی داشته است و یک کارنامهٔ بسیار درخشانی را در طول چهار دههٔ انقلاب از خود برجایی گذاشته است.
سپاه يك كارنامه درخشاني از خود به جاي گذاشت.در تاريخ 94/02/30به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار مراسمی با حضور کارکنان سپاه شهرستان مهر، سید حنان حسینی امام‌جمعه، دکتر سید موسی موسوی نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، شورای تأمین شهرستان، سرهنگ ظهرابی فرماندهی منطقه انتظامی، محمد مزارعی رئیس شورای اسلامی مهر و جمعی از مسئولین در حسینیه امام رضا (ع) مهر برگزار شد.

به گزارش عصر مُهـر، سرهنگ مهدی قادری فرمانده سپاه مهر در این مراسم ضمن تبریک روز پاسدار و روز جانباز به کارکنان، پیشکسوتان و ایثارگران سپاه ناحیه از زحمات این عزیزان و حماسه‌آفرینی آنان تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه مهر در این مراسم که خانواده‌های پاسداران حضور داشتند گفت: خانواده‌های پاسداران انقلاب اسلامی اسوه صبر و استقامت اند و در همهٔ مأموریت‌ها و تلاش‌های سپاه را باجان خود می‌خرند و در خانه وظیفه مادری و پدری و مدیریت خانه در غیاب همسران خود در مأموریت‌های مختل

قادری در خصوص راه‌اندازی سپاه و بسیج اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقدام به راه‌اندازی سپاه و بسیج راه‌اندازی کرد در جهت حفظ انقلاب و ضمانت این انقلاب که از میان این نهادها دو نهاد سپاه و بسیج از اهمیت و نقش بسیار برخوردار است در جهت حفظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

وی افزود: انقلابی که در همان روزهای آغازین انقلاب با هجمه‌های زیادی مواجه شد و جنگ سخت و نیمه سخت بر مل تحمیل کردند بازهم فرزندان شجاع این مرزوبوم و پاسداران و بسیجیان در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی در جهت تمامیت عرضی و در جهت حفظ این انقلاب تلاش و کوشش فراوان کردند و چه افتخاری بالاتر از اینکه حضرت امام خمینی (ره) روز ولادت سید و سالار شهیدان را روز پاسدار نامید.

مهدی قادری در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: سپاه انقلاب اسلامی در طول 36 سال انقلاب و در این ایام بسیار متلاطم انقلاب اقدامات و عملکرد و مأموریت‌های متفاوتی داشته است و یک کارنامهٔ بسیار درخشانی را در طول چهار دههٔ انقلاب از خود برجایی گذاشته است.

این عضو شورای تأمین شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر امروز ما می‌خواهیم از این انقلاب و نظام به زیبایی پاسداری کنیم سلاح قوی داشته باشیم و امروز تمام مردم آزادهٔ دنیا چشم به این انقلاب دوخته‌اند و ما می‌بایست باقدرت و اقتدار به جلو حرکت کند و مرجع و امید مستضعفان جهان باشد.

فرمانده سپاه شهرستان مهر در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: چیزی که امروز بر دل دشمنان ما خوف و حراس گذاشته‌شده است تنها تجهیزات نظامی ما نیست، بلکه دشمن از نیروی ایمان، عقیده و بصیرت ما و اتصال ما به خدای متعال و همان چیزی که دشمن آن را در محاسبات خود بکار نبرده است می‌ترسد و همان چیزی که در سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان حضرت امام خمینی (ره) فرمودند" خرمشهر را خدا آزاد کرد"




نام:
ایمیل:
* نظر: