جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۷:۰۶
کد خبر: ۵۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
قزوه:
شاعر برجسته کشور با بیان اینکه دیپلمات‌هایی همانند حاج قاسم با قدرت در صحنه حاضر هستند و ما نیز در صحنه حاضر هستیم و تمام مذاکرات و سطر به سطرش را نظارت می‌کنیم، گفت: شعرا ثابت کرده‌اند در تمام مراحل از اهل سیاست جلوتر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا قزوه شنبه شب در کنگره 520 شهید هنرمند کشور که در سالن همایش‌های آستان‌قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: شعرا از گذشته تا به امروز ثابت کرده‌اند در تمام مراحل از اهل سیاست جلوتر هستند.

 

وی با بیان اینکه شاعران می‌توانند سال‌ها بعد را ببینند و پیش‌بینی کنند، خاطرنشان کرد: اقبال لاهوری سال‌ها پیش عنوان کرد که نظام شوروی از هم می‌پاشد و در واقع نیز چنین شد.

 

این شاعر عرصه دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌های بسیج و سپاه در تمام دوران‌ها، گفت: افرادی که گذرنامه‌هایشان هم مهر این طرف و هم مهر آن طرف را دارد بدانند ما از دشمن نمی‌هراسیم زیرا امثال حاج قاسم را داریم.

 

قزوه متذکر شد: دیپلمات‌هایی همانند حاج قاسم با قدرت در صحنه حاضر هستند و ما نیز در صحنه حاضر هستیم و تمام مذاکرات و سطر به سطرش را نظارت می‌کنیم.

 

وی عنوان کرد: وقتی ما 520 شاعر شهید در کشور داریم بنابراین حداقل 5 هزار شاعر بسیجی نیز داریم.

 

این شاعر عرصه فرهنگ و هنر در پایان تأکید کرد: خون‌ شهدا فروختنی نیست و ما تا آخرین نفس مراقب هستیم این خون‌ها پایمال نشود.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: