کد خبر: ۵۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
درود خدا بر امامی که هستی و توان خویش را برای آگاهی ملت بزرگ ایران و جهان قرار داد. و درود خدا بر ملتی که پای این حقانیت مقاومت کرد.
سازمان  بسیج کارگری به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) بیانه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد مسعود دوازدهمین اختر آسمان ولایت و امامت ، ذخیره الهی برای حاکمیت عدل وعدالت در سراسر جهان و دادگستر واقعی منتقم خون پاک شهیدان کربلا و همه ی مظلومان جهان از قدرت های پلید شیطانی مبارک باد. انقلاب اسلامی مولود اندیشه اسلامی ناب محمدی و تفسیر و تبیین  واقعی تفکر و اندیشه انتظار  در اسلام است. قوه محرکه ای که می تواند امت اسلامی را حول محور خود بپاخیزاند و دستان پلید فرعونیان زمان را از ظلم و ستم بر محرومان و ظلومان باز دارد تقارن این میلاد با 14خردادماه بزرگداشت مرد الهی که مفسر واقعی دین و اندیشه بود و امروز آزادگان و عاشقان حق و فضیلت به او افتخار می کنند.

کسی که مجدد حیات اسلامی شد که شیاطین قدرت طلب آن را برای استعمار و چپاول ملت های مسلمان استفاده می کردند و  همان اسلام آمریکائی. تقارن با 15 خرداد که نقطه ی عطف انتشار فکر مهدویت و کلید پیروزی انقلاب اسلامی که حضرت امام عزیز امید و انتظار فرج را در آن به تصویر کشید و روز فداکاری و جان فشانی مردم کشورمان برای دفاع از حقانیت دین و اسلام عزیز جان پاکشان را تقدیم کردند.

و حضرت امام آن را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد. درود خدا بر امامی که هستی و توان خویش را برای آگاهی ملت بزرگ ایران و جهان قرار داد. و درود خدا بر ملتی که پای این حقانیت مقاومت کرد و در حفاظت و صیانت از ثمره ی آن با تمام توان پایمردی کرد و شیرینی این مقاومت شرافت و عزت و سر بلندی اسلام عزیز و ملت شجاع ایران اسلامی را در جهان زبان زد کرد. عمق خباثت استکبار جهانی با انقلاب اسلامی فقط و فقط قدرت روشنگری و ضریب نفوذ فکری و فرهنگی انسانی آن در جهان است.

انقلاب اسلامی با هدایت مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای شجاعانه راه مستقیم و الهی حضرت امام را استمرار و هر روز به ابهت نظام مقدس اسلامی افزوده است.

تلاش مزبوحانه  استکبار جهانی و شیطان بزرگ امریکای جنایت کار با همراهی دست نشاندهای منطقه ای خود برای مقابله با انقلاب اسلامی اقدامی عبث و پایان شرارت آن ها با بیداری اسلامی ملت ها فرا رسیده است. ملت ما خوب می داند و امروز نیز از نماینگان دیپلماسی خود می خواهد مواظب فریب،مکر و حیله دشمن باشند که آخرین دست و پاهای خود را می زنند. اصول و مواضع انقلابی و مطالبه ی واقعی ملت شجاع ایران اسلامی در موارد زیر را رعایت کنند.

ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور  با انتشار این گزاره برگ ملی، شرط هرگونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر می دانیم:

اصل یک: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و همزمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو(نه تعلیق) شود.

اصل دوم: دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.
اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.

اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.

اصل پنجم: هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.

اصل ششم: توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

ما اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود وگرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی و نامشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول 6 گانه فوق را ندارد.

"نصر من الله و فتح قریب"

انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: