سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۹:۵۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۵۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
بمناسبت سالگرد عروج ملکوتی امام راحل جمعی از مهندسین بسیجی کازرون به مرقد امام راحل اعزام شد.

به گزارش  بسیج مهندسین فارس  از روابط عمومی بسیج مهندسین کازرون، مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد، اظهار داشت: در سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی سکان هدایت ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید..

اعزام جمعی از مهندسین بسیجی به مرقد امام راحل


مسئول بسیج مهندسین کازرون با اشاره به اینکه امروز عزت، استقلال و سرافرازی ملت ایران مرهون رهبری داهیانه امام راحل (ره) است، افزود: همه ما وظیفه داریم در راه تحکیم آرمان ها و اهداف آن امام همام تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دوران رهبری حضرت امام(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی دوره مهم و محوری در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشمار می آید خاطرنشان کرد: گستره نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و در دنیا با اندیشه امام راحلمان شکل گرفت.

مهندس شفیعی افزود: دوران رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در واقع دوران اندیشه و مدیریت امام در مقابل جریان های سیاسی، کشورهای زیاده خواه، حمایت از مظلومین، مدیریت امام در دوران دفاع مقدس و پس از آن است که ایام گرامیداشت رحلت حضرت امام راحل فرصت مغتنمی است تا اندیشه امام به نسل های امروز تبیین شود.

مسئول بسیج مهندسین کازرون در ادامه با اشاره به ربع قرن دوری از امام و پرچم داری این انقلاب به دست شاگرد مکتب ایشان بیان داشت: بعد از رحلت امام فتنه ها و مشکلات و تهدید و تحریم ها چند برابر شد و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به حق در تمام فتنه ها نقشه های برنامه ریزان عالم استکبار را بر هم زد.

اعزام جمعی از مهندسین بسیجی به مرقد امام راحل


مهندس شفیعی بزرگداشت یاد امام راحل را سبب زنده نگه داشتن خط امام (ره) و آرمان‌های والای انقلاب برشمرد و تأکید کرد: امروز باید با حرکت در مسیر اندیشه های امام راحل و آرمان های انقلاب نسل‌های جوانمان را در برابر هجمه‌ های پلید دشمنان حفظ نمائیم..

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: