شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۶:۴۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۵۷۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
سردار مجتبی فداء جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) به خبرگزاری فارس گفت: اخبار اعلام شده مبنی بر شلیک هرگونه گلوله جنگی از قرارگاه شهید زین‌الدین سپاه و یا بخش‌های دیگر سپاه کذب محض است. وی همچنین تاکید کرد: حادثه سپاهان‌شهر هیچ ارتباطی با سپاه اصفهان ندارد و تیم‌های بررسی باید علت آن را ارزیابی کنند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از شیرازه، در این اطلاعیه که دقایقی قبل صادر و متن آن در اختیار ایرنا قرار گرفت تصریح شده است: صبح امروز یک گلوله توپ به محوطه بوستان عمومی سپاهان شهر واقع در حاشیه جنوبی شهر اصفهان اصابت کرد که این حادثه هیچگونه آسیب یا تخریبی نداشت .

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به استقرار چند پادگان نظامی در این منطقه آمده است: جزئیات این حادثه پس ازبررسی به اطلاع مردم خواهد رسید.

گزارش ایرنا به نقل از ساکنان این محل حاکی است این حادثه حوالی ظهر امروز چهارشنبه رخ داد و صدای مهیب آن، ساکنان اطراف پارک سپاهانشهر را وحشت زده کرد.

یکی از شاهدان به خبرنگار ایرنا گفت: برخورد این گلوله به زمین با گرد و خاک همراه بود و ترکشهای ناشی از آن و به درختان و اطراف برخورد کرد.


شلیک اشتباهی 2 گلوله توپ جنگی در اصفهان!

برخورد این گلوله، چاله ای به عمق 30 سانتیمتر و قطر 80 سانتیمتر در زمین ایجاد کرده بود.

در اين حادثه دو نفر مجروح شدند
عضو مجمع نمايندگان استان اصفهان در مجلس شواي اسلامي جزئيات حادثه امروز در اصفهان و اصابت دو گلوله توپ به سپاهان‌شهر را تشريح کرد.

حسينعلي حاجي دليگاني عضو مجمع نمايندگان استان اصفهان در مجلس شواي اسلامي در تشريح جزئيات حادثه امروز چهارشنبه اصفهان و اصابت دو گلوله توپ به سپاهان‌شهر، گفت: طبق اطلاعات به‌ دست آمده ظاهرآ امروز مانوري برگزار شده که بر اثر اشتباه در تشخيص‌ گرا، توپ‌ها به اطراف استخري در سپاهان‌شهر اصابت کرده است.

وي افزود: اينکه شليک توپ‌ها از سوي ارتش يا سپاه بوده هنوز مشخص نبوده و در حال بررسي است.اين نماينده خاطرنشان کرد: در اين حادثه دو نفر مجروح شدند.
 
این واقعه تلفات جانی در پی نداشت.

روابط عمومی سپاه: شلیک گلوله از سوی سپاه نبوده است
سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر شلیک اشتباهی 2 گلوله توپ جنگی توسط یکی از واحدهای نظامی سپاه به داخل شهر اصفهان گفت: این خبر را به شدت تکذیب می‌کنم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تأکید کرد: هیچ یک از مجموعه‌ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نه تمرین نظامی داشته‌اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک کرده‌اند.

وی افزود: از انتشار دهندگان این خبر کذب به شدت گله مند هستیم.

اخبار اعلام شده مبنی بر شلیک هرگونه گلوله جنگی از قرارگاه شهید زین‌الدین سپاه کذب محض است

سردار مجتبی فداء  جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) به خبرگزاری فارس گفت:اخبار اعلام شده مبنی بر شلیک هرگونه گلوله جنگی از قرارگاه شهید زین‌الدین سپاه و یا بخش‌های دیگر سپاه کذب محض است. وی همچنین تاکید کرد: حادثه سپاهان‌شهر هیچ ارتباطی با سپاه اصفهان ندارد و تیم‌های بررسی باید علت آن را ارزیابی کنند.

حادثه سپاهان‌شهر هیچ مصدومی نداشته است
مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان هم به خبرگزاری فارس گفت: حادثه سپاهان‌شهر هیچ مصدومی نداشته است و وجود مصدومان در این حادثه شایعه‌ای بیش نیست.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
درخشنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:48 - 1394/03/22
0
0
این از همان شگردهای جنگ روانی هست که اتهام به سپاه ببندند و خدمات ارزنده این سالها را مخدوش کنند
نام:
ایمیل:
* نظر: