کد خبر: ۵۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
خون فوتبال فارس به جوش آمد
در آیین جشن صعود تیم کارا شیراز به مسابقات فوتبال دسته دوم کشور که روز دوشنبه برگزار شد، انتقادات بی سابقه ای از سوی اهالی فوتبال فارس نسبت به مسئولان سیاسی فارس مطرح گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس بیان این نوع انتقادات که صراحتا نسبت به نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی استان فارس از سوی مسئولان فوتبالی فارس صورت گرفت، بسیار بی سابقه بوده است و این موضوع در حالی اتفاق افتاد که مدیران عامل تیم های فجرسپاسی و بهمن شیراز نیز در انتقاد از عدم حمایت مسئولین استانی اعلام کرده بودند که با این اوصاف در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا نخواهند کرد.


آیت اللهی : نمایند گان مجلس از فعالیت های سیاسی خود کم نمی آورند
نایب رییس سابق فدراسیون فوتبال نیز دراین آیین گفت: نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی از فعالیت های سیاسی خود کم نمی آورند که بخواهند فکری هم به حال ورزش کنند.

سید محمد هادی آیت اللهی افزود: چندین سال است که مسوولان استان فارس وعده حمایت از تیم های شیرازی می دهند اما این موضوع در حد حرف باقی مانده است.

وی اضافه کرد: ورزش فارس در پنج سال گذشته دچار تغییر و تحولات زیادی درعرصه مدیریتی شده است و این امر به ورزش این استان آسیب جدی رسانده است زیرا باید ثبات در مدیریت وجود داشته باشد تا بتوان به توسعه پایدار دست یافت.

آیت اللهی بیان داشت: با وجودی که استان فارس بیش از 70 مربی با مدرک درجه A آسیا دارد اما از این سرمایه های موجود در فوتبال فارس استفاده نمی شود و به راحتی سرمایه سوزی می کنیم.

غلامحسین پیروانی: ریشه تیم برق 78 ساله را با اره قطع کردند
غلام پیروانی پیشکسوت فوتبال کشور هم گفت: فجرشهید سپاسی را حمایت نکردند تا این تیم سقوط کند و ریشه تیم برق 78 ساله را با اره قطع کردند و امیدواریم نمایندگان مجلس و استاندار فارس به داد تیم های شیرازی برسند.
وی ادامه داد: به جرات می گویم تمام 16 تیم حاضر در لیگ برتر از بودجه دولتی استفاده می کنند اما نمی دانم چرا به تیم های استان فارس این بودجه تعلق نمی گیرد.
سرمربی سابق تیم ملی امید افزود: اگراز تیم نوپای بهمن و کارا شیراز حمایت نشود تردیدی نداشته باشید که این دو تیم هم به سرنوشت برق و فجر دچار خواهند شد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال: ثروت در ورزش عادلانه توزیع نمی شود

غلامرضا بهروان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز که به دعوت باشگاه کارا شیراز در این مراسم حضور یافته بود، در انتقاد از نوع توزیع بودجه ورزشی در بین استانها بیان داشت:  استان فارس به لحاظ اقتصادی و نیروی انسانی ، یکی از استان های مطرح در کشور است که می تواند حامی تیم های ورزشی خود باشد و برای تحقق این امر نمایندگان فارس و استاندار این استان می توانند نقش تاثیر گذاری داشته باشند.

بهروان ادامه داد: تیم هایی که در مسابقات مختلف با هزینه اندک شرکت می کنند امکان ندارد که بتواند با تیم های متمول مقابله کنند.

رییس سازمان لیگ آزادگان ادامه داد: صدا و سیما برای پخش مسابقات ، پول مطالبه می کند و این در حالی است که در هیچ کجای دنیا این اتفاق رخ نمی دهد.

وی گفت: در کشورهای توسعه یافته، دولت تسهیلاتی برای بخش خصوصی فراهم می کند تا آنها نیز برای سرمایه گذاری در ورزش دلگرم شوند اما در ایران این اتفاق رخ نمی دهد، به همین دلیل شاهد کمرنگ شدن حضور بخش خصوصی در ورزش هستیم.
انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: