يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۱۷:۱۷
کد خبر: ۵۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان مهر
شهداء مظهر اقتدار و قدرت ایران هستند و کسانی که بویی از شهدا نبرده‌اند و وصیت‌نامه شهداء را مطالعه نکرده‌اند نمی‌توانند برای ملت ایران تصمیم بگیرند
سرهنگ پاسدار مهدی قادری فرمانده سپاه شهرستان مهر در مراسم افتتاح کلاس‌های عقیدتی در سپاه ناحیه مهر بیان داشت: ماه مبارک رمضان یک فرصت استثنایی است و در محورهای اجتماعی، ماه مبارک رمضان به‌خودی‌خود سبک زندگی اسلامی را پیاده می‌کند به‌ شکلی‌که هنگام افطار و سحر همهٔ اعضاء خانواده در کنار هم و سر یک سفره جمع هستند و انسجام خانواده تقویت می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مهر افزود: از بعد اقتصادی کمک به فقرا و مستمندان و سفره‌های نذری افطاری ماه مبارک رمضان هم از مصادیق حرکت اقتصادی است و در بعد امنیتی نیز بر اساس آمارهای مسئولین قبل آمار جرم و جنایت روند نزولی در ایام ماه مبارک رمضان داشته است.

سرهنگ قادری اظهار داشت: ماه مبارک رمضان همان‌گونه که فرصت ویژه‌ای است باید بدانیم که حسرت از دست دادن این فرصت نیز ویژه است اما با وجود این همه احادیث و روایات که همه آن را می‌دانیم و درک می‌کنیم چرا برخی ماه مبارک رمضان با دیگر ماه‌ها یکسان می دانند.

مهدی قادری ادامه داد: رمضان ماه عطرافشانی خدای متعال است اما سؤال اینجاست چرا برخی از افراد جامعه بوی عطر رمضان را احساس نمی‌کنند.

این مسئول در ادامه گفت: این‌قدر گناه در جامعهٔ ما عادی شده و از گناه لذت می‌بریم که متوجه بوی عطر ماه مبارک رمضان نمی‌شویم و یک عده نه‌تنها متوجه نمی‌شوند بلکه از آغاز ماه مبارک رمضان ناراحت هستند.

این عضو شورای تأمین شهرستان تصریح کرد: امروز در جامعه ما گناه به‌وفور انجام می‌شود اما چرا هیچ‌کس جلوی گناه را نمی‌گیرد و تذکر نمی‌دهند! چرا جامعه ما این‌قدر بی‌تفاوت است نسبت به گناه و امروز می‌بینیم بسیاری از گناهان علنی شده است، گناهانی مثل شرب خمر، بی‌حجابی، اعتیاد به مواد مخدر، طلاق، ارتباط نامشروع، خوردن حق یتیم و حرام‌خوری، چرا مسئولین و دستگاه‌های نظارتی نسبت به گناه در جامعه حساس نیستند و از رسانه‌ها دیدیم که در اولین روز از ماه مبارک رمضان در کرج بر اساس یک فراخوان در شبکه‌های اجتماعی در یک پارک دختر و پسر حرمت ماه مبارک را شکستند و روزه‌خواری کردند و بسیاری از صحنه‌های بسیار زشت که در شأن جمهوری اسلامی نبود به نمایش گذاشتند صدای هیچ‌کس بیرون نیامد اما در تشیع جنازه باشکوه 175 شهید غواص دفاع مقدس و وقتی مردم در خیابان‌ها شعار هیهات من الذله و لبیک یا خامنه‌ای و شعار اعتقادی مرگ بر آمریکا سر دادند عده‌ای ترسیدند و واکنش نشان دادند و برنامه تشیع باشکوه شهدای غواص را یک میتینگ سیاسی تلقی کردند، این‌ها در روز اول ماه مبارک رمضان در این هتک حرمت به شریعت اسلام در کرج کجا بودند و چرا در آن روز اظهارنظر نکردند؟.

فرمانده سپاه شهرستان مهر بیان داشت: شهداء در مواقعی که جامعهٔ ما به آن‌ها نیاز داشته باشد خودشان را نشان می‌دهند و سر از خاک برمی‌دارند و به یاری انقلاب و ولایت می‌شتابند.

مهدی قادری خاطر نشان ساخت: این عده امروز آن‌قدر از شهداء وحشت‌زده شده‌اند که یک روزنامه وابسته به این گروه بنام روزنامه آرمان که متأسفانه یک حرکت کاملاً هتاکانه و بی‌شرمانه اقدام به چاپ کاریکاتور شهداء کرده درحالی‌که بدن آن‌ها لخت و عریان بوده و با بال‌های شبیه به بال کرکس داشته‌اند.

سرهنگ پاسدار مهدی قادری فرمانده سپاه شهرستان مهر اظهار داشت: ما این حتک حرمت بسیار زشت را محکوم می کنیم و به این دسته از گروه‌های مشخص اعلام می‌کنیم که شهداء مظهر اقتدار و قدرت ایران هستند و کسانی که بویی از شهدا نبرده‌اند و وصیت‌نامه شهداء را مطالعه نکرده‌اند نمی‌توانند برای ملت ایران تصمیم بگیرند و کجای وصیت‌نامه شهداء نوشته‌شده است که می‌توان نوامیس مردم را به ورزشگاه‌ها آورد و در کجا شهداء و سیره شهداء در مقابل وجود شیطان بزرگ این را نشان می‌دهد که وقتی نالم آمریکا می‌آوریم بالکنت زبان و ترس بیاوریم و لذا شهداء امروز چشم و چراغ ملت ایران بوده و خط قرمز ملت ایران ولایت، شهداء و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و هیچ‌کس نمی‌تواند از آن‌ها عبور کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: