آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
گردان امنیتی 606 امام علی (ع) شهرستان فیروزآباد با صدور بیانیه ای مخالفت بسیجیان و پاسداران این گردان را با « توافق به هر قیمتی» اعلام و از گزاره برگ ملی هسته ای حمایت نمود.
 روابط عمومی گردان امنیتی 606 امام علی (ع) شهرستان فیروزآباد در حمایت از گزاره برگ هسته ای ملت ایران بیانیه ای صادر و نسخه ای از آن را در اختیار تنویر قرارداد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران با وجود همه مشکلات و موانعی که دشمنان و استکبار جهانی برای آن طراحی کرده است ، در پرتوی استقلال انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی با وجود تمام مشکلات و موانعی که دشمنان برای آن طراحی و اجرا کرده اند،گام های بلندی را برای پیشرفت کشور برداشته است که به یقین این حرکت عظیم در پرتو استقلال و عدم وابستگی انقلاب اسلامی به قدرت های بزرگ شکل گرفته است.

 فناوری  صلح آمیز هسته ای،افتخار بزرگی است که در دوران پس از انقلاب اسلامی و با تلاش دانشمندان و متخصصان ایرانی و تکیه به ظرفیت های بومی با هدف بهره برداری ملت بزرگ ایران از فناوری صلح آمیز هسته ای ایجاد گردیده است،

مستکبران حسود و تمامیت خواه که نمی توانند پیشرفت ملت ما را ببینند با بهانه جویی و  صدور قطعنامه های مکرر، اعمال تحریم های غیر قانونی و ترور دانشمندان هسته ای تمام تلاش خود را کرده تا راه را بر پیشرفت ما ببندند.

رهبری هوشیار و حکیم انقلاب اسلامی با اعلام موضع مقتدرانه با نرمش قهرمانانه برای اتمام حجت به دشمنان و بی اثر کردن بهانه های آنان در افکارعمومی جهان، مسیر مذاکره را گشودند. اما ۱۲ سال مذاکره و گفتگو و بازگذاشتن درب مراکز هسته ای به روی انواع نظارت ها و کنترل ها و دادن انواع امتیازات تا کنون، ثابت کرده است که دشمن به دنبال حل مسئله نیست و اهداف دیگری در سر می پروراند.

گردان امنیتی 606 امام علی (ع) شهرستان فیروزآباد با تا کید بر اینکه سلاح هسته ای بنا به فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران هیچگونه جایگاهی ندارد و دشمنان هم بارها به آن اذعان کرده اند، مخالفت خود را با توافق هسته ای به هر قیمتی اعلام داشته و از گزاره برگ ملی هسته ای حمایت می نماید.

گردان امنیتی 606 امام علی (ع) شهرستان فیروزآباد با تأسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور  با انتشار این گزاره برگ ملی  شرط هرگونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر میدانیم:

اصل یک: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و هم زمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو(نه تعلیق)شود.
اصل دوم: دستاورد های هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.
اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.
اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.
اصل پنجم:هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.
اصل ششم: توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

ما پاسداران و بسیجیان گردان امنیتی 606 امام علی (ع) شهرستان فیروزآباد اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته ای  رعایت شود وگرنه  مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی  و نامشروع است  و هیچ کس از طرف ملت ایران  اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول 6 گانه فوق را ندارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: