سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۷:۵۸
کد خبر: ۵۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
باحمایت سازمان بسیج هنرمندان فارس صورت گرفت:
نمایش "تکرار" کاری از گروه تئاتر غزل شیراز که به مرور خاطرات شهدای غواص عملیات کربلای 4 می پردازد در تالار استاد هودی شیراز به روی صحنه می رود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، نمایش "تکرار" کاری از گروه تئاتر غزل شیراز که به مرور خاطرات شهدای غواص عملیات کربلای 4 می پردازد از8تیرماه به مدت یک هفته در تالار استاد هودی شیراز به روی صحنه می رود.

 

نمایش "تکرار" که به مرور خاطرات شهدای غواص عملیات کربلای 4 می پردازد از امروز به مدت یک هفته در تالار استاد هودی شیراز به روی صحنه می رود.

 

نویسندگی این نمایش که کاری از گروه تئاتر "غزل" شیراز است را جمشید خانیان بر عهده داشته است.

 

محسن فرشاد کارگردان  نمایش "تکرار" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری فارس،  با بیان اینکه در این نمایش امید رهبر  به ایفای نقش می پردازد گفت: نمایش تکرار پیش از این توسط نشر امیرکبیر به چاپ رسیده است و قبل از اعلام خبر تفحص شهدای غواص، گروه غزل مشغول تمرین برای اجرای عموم نمایش بود.

 

وی افزود: اعلام این خبر در حالی که ما از مدت ها قبل مقدمات اجرا را اماده کرده بودیم بسیار عجیب و در عین حال انگیزه ای مضاعف برای بچه های گروه شد.

 

این هنرمند در ادامه با بیان اینکه این نمایش به مرور خاطرات شهدای غواص در عملیات کربلای 4 و همرزمان شهیدشان می پردازد خاطرنشان کرد: نمایش «تکرار» از دوشنبه 8 تیرماه به مدت یک هفته ساعت 19 در تالار استاد هودی واقع در پارک آزادی، خانه فرهنگ 4 میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

 

گفتنی است نمایش «تکرار» کاری از گروه تئاتر غزل به همت بنیاد شهید و امورایثارگران فارس و حمایت سازمان بسیج هنرمندان استان، حوزه هنری فارس، انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اجرا می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: