کد خبر: ۵۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
عضو شورای شهر شیراز:
کمال پاک‌فطرت با اشاره به اینکه هیچ‌کس برای حمایت از ورزش فارس فعالیتی نمی‌کند افزود: جای تأسف است که امروز ورزش استان فارس همچنان بدون پشتیبان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس وی تصریح کرد: مشکلات پشتیبانی در فارس و شیراز وجود دارد و هیچ‌کدام از صنایع و معادن استان فارس حاضر نیستند برای کمک به رشته‌های مختلف ورزشی وارد میدان شوند.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به وضعیت تیم فوتبال بهمن که تازه‌وارد دسته یک کشور شده، گفت: این تیم را باید از امروز خارج از استان بدانیم زیرا تاکنون اقدامی برای حمایت از این تیم بومی قوی نشده است.

پاک‌فطرت افزود: اگر این تیم با همین وضعیت فعلی در شیراز بماند تا نیمه‌های فصل هم نمی‌تواند خود را اداره کند زیرا دیگر برای مدیران این تیم پولی باقی نماینده که بخواهند بازیکن جذب کنند و یا اینکه هزینه سفر تیم را پرداخت کنند.

وی یادآور شد: تیم بهمن برای شروع احتیاج به یک میلیارد تومان پول دارد تا بازیکنان لازم را خریداری و هزینه‌های اولیه باشگاه را پرداخت کند.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه کمک‌های مالی خورد نمی‌تواند مشکلات تیم بهمن را از بین ببرد، گفت: حمایتی از این تیم نمی‌شود و اگر شاهد خروج آنها از فارس باشیم جای تعجب نیست.

پاک‌فطرت تصریح کرد: بیش از ۴۸ تیم ورزشی در کشور توسط شهرداری‌ها اداره می‌شوند اما در شیراز این کار را خلاف قانون می‌دانند که جای تعجب است.

وی تصریح کرد: در شهر تبریز بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای تیم فوتبال هزینه می‌کنند و هیچ‌کس هم این کار را خلاف قانون نمی‌داند اما در شیراز کمک ۵۰۰ میلیون تومانی شورا به تیم‌های مختلف ورزشی با مخالفت‌های متعدد مواجه بود.

انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: