شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۵۶:۱۵
کد خبر: ۵۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
به همت پايگاه مسجد جامع ،با حضور گروه بين المللي تواشيح قدر
به گزارش تنوير،قادری: خدای تبارک‌وتعالی این نسخهٔ شفابخش بزرگ خود را که برای تمام انسان‌ها دستورالعمل رمز موفقیت و سعادت را برای هدایت تمام انسان‌ها خصوصاٌ مسلمانان این کتاب آسمانی را فرستاد.
در روز چهرشنبه مورخه 94/04/10 مصادف با شب ميلاد كريم اهل بيت، امام حسن مجتبي (ع) ، مراسم شبی با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی، سرهنگ قادری فرمانده سپاه شهرستان مهر، و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، شورای شهر و مردم خدا جوی شهر خوزی به همت پایگاه مقاومت مسجد جامع خوزی در حسینیه خوزی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مهدی قادری فرمانده سپاه شهرستان مهر بیان داشت: خداوند تبارک‌وتعالی قرآن کریم را به‌واسطه آخرین پیامبر رحمت و مهربانی و آخرین سفیر و فرستاده‌اش حضرت محمد (ص) فرستاد و خدای تبارک‌وتعالی این کتاب آسمانی و این قرآن را نفرستاد که ماها امروز تنها از این قرآن به‌عنوان یک تشریفات در زندگی خود و بر سر سفره‌های عقد و هنگام عبور دادن مسافر از زیر قرآن کریم استفاده کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان مهر افزود: اما مهم‌تر از آن این است که خدای تبارک‌وتعالی این نسخهٔ شفابخش بزرگ خود را برای تمام انسان‌ها دستورالعمل رمز موفقیت و سعادت قرار داد و برای هدایت تمام انسان‌ها خصوصاٌ مسلمانان این کتاب آسمانی را فرستاد.

وی ادامه داد: اما امروز مردم جامعهٔ ما قرآن ناطق را که وجود نازنین فرمانده عالم هستی حضرت حجت ابن الحسن (عج) است و امروز عاملی به نام گناه در جامعهٔ ما یک حجاب و یک عایق را ایجاد کرده است در بین ما و قرآن ناطق، در بین ما و قرآن نازل که فاصله است، ازدواج، زندگی، تربیت فرزند و درآمدهایمان، احترام به پدر و مادر و کمک به مستمندان که باید به این‌ها توجه داشته باشیم که متأسفانه نداریم.

سرهنگ قادری در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: ماها با قرآن نازل که فاصله‌های نجومی گرفته‌ایم و با قرآن ناطق هم فاصله‌های بسیاری گرفته‌ایم و تنها عاملی که باعث این فاصله شده است گناه در جامعه است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام علی روستا گفت: ما باید امروز با یکدیگر متحد باشیم و به فرموده امام (ره) رمز پیروزی ما وحدت است، از جناح‌بازی دوری‌کنیم، از حرف‌های اختلاف افکن و تفرقه‌انداز بپرهیزیم چراکه این‌ها به صلاح جامعهٔ اسلامی ما نیست.

وی تصریح کرد: همهٔ ماها گوشمان به دهان رهبر عزیز و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشد، امروز مظهر جهان اسلام رهبر عزیزمان است و می‌بایست ما با یکدیگر وحدت داشته باشیم و با یکدیگر برادر باشیم.

حجت‌الاسلام روستا در ادامه صحبت‌های خود افزود: اگر نگاهی به کشورهای همسایه کنیم در آن موقع است که قدر امنیت و این عزتی که به برکت خون شهدا و زحمات حضرت امام خمینی (ره) و رهبری عزیز و بزرگوار انقلاب به‌دست‌آمده است بیشتر قدر خواهیم دانست.

وی ادامه داد: بیایید قدری هم به فکر محرومین و مستمندان باشیم و به فکر آن‌هایی باشیم که برای انقلاب زحمات زیادی کشیدند.

حجت الاسلام علی روستا در پایان صحبت های خود گفت: ماها باید اخلاق خوب را وارد زندگی‌های خود کنیم و اگر امروزه شاهد اختلاف و دعوا در میان بعضی از افراد هستیم تنها به دلیل نبود اخلاق خوب است و اگر شاهد اختلاف میان افراد در کشور هستیم به دلیل نبود اخلاق خوب است و بیاییم اخلاق خوب را وارد زندگی‌ها کنیم.

                                                                               آلبوم عكس

به گزارش تنوير ،مراسم شبي با قرآن با حضور قاريان بين المللي در حسينيه ثارالله شهر خوزي برگزار گرديد

به گزارش تنوير ،مراسم شبي با قرآن با حضور قاريان بين المللي در حسينيه ثارالله شهر خوزي برگزار گرديد

به گزارش تنوير ،مراسم شبي با قرآن با حضور قاريان بين المللي در حسينيه ثارالله شهر خوزي برگزار گرديد

به گزارش تنوير ،مراسم شبي با قرآن با حضور قاريان بين المللي در حسينيه ثارالله شهر خوزي برگزار گرديدبه گزارش تنوير ،مراسم شبي با قرآن با حضور قاريان بين المللي در حسينيه ثارالله شهر خوزي برگزار گرديد

به گزارش تنوير ،مراسم شبي با قرآن با حضور قاريان بين المللي در حسينيه ثارالله شهر خوزي برگزار گرديد


نام:
ایمیل:
* نظر: