آخرین اخبار
کد خبر: ۵۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
فرمانده سپاه فجر فارس:
فرمانده سپاه فجر استان فارس از دانشگاه به عنوان شریان حیاتی انقلاب اسلامی نام برد.

سرتیپ پاسدار دکتر غلامحسین غیب پرور ظهر امروز در بازدید از ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، در جمع کارکنان این ناحیه حاضر شد و با اشاره به نقش مهم دانشگاه اظهار داشت: غرب به دنبال اینست که دانشجویان ما  را در حالی که در کشوری اسلامی زندگی می کنند، آن ها را یک دانشجوی غربی به بار بیاورد که این مسئله رسالت ما را خیلی سنگین تر می کند.

وی با تاکید بر نگاه ویژه به دانشگاه افزود: باید در مسائل فرهنگی و تربیتی و آموزشی نگاهی ویژه به دانشگاه وجود داشته باشد چراکه دانشگاه شریان حیاتی انقلاب اسلامی است و این شریان را باید باز نگه داشت تا خون رسانی به مغز انقلاب صورت گیرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه زمان پیروزی انقلاب، نقطه امید انقلابیون به دانشگاه بود، به نقش دانشگاه در انقلاب اشاره کرد و گفت: در دفاع مقدس نیز دانشگاه یک نقطه قوت بود و امروز نیز باید از پتانسیل دانشجویان ارزشمند استفاده کرد.

غیب پرور تفکر نگاه به آینده و افق بلند را ارزشمند توصیف و بر کمک به این امر مهم تاکید کرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: مجتمع فرهنگی، ورزشی و تربیتی امام مهدی(عج) در شیراز در حال احداث است.

غیب پرور در ادامه از تدوین کتاب جغرافیای فرهنگی با نگاه آموزشی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه کتاب های فرهنگی در سطح دانشگاه ها به صورت ترجمه هستند از این رو با رویکردی انقلابی تصمیم به تدوین کتاب جغرافیای فرهنگی گرفتیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اجرای دوره آموزشی  ویژه مدیران فرهنگی در رده های سپاه فجر تاکید کرد و نحوه تدوین این طرح را نیز مهم برشمرد.

در این جلسه کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه های بسیج و سپاه استان پرداختند.

انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر: