جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۲۰:۴۰
کد خبر: ۶۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
فرمانده سپاه شهرستان مُهـر به مناسبت روز قدس
امروز اگر آمریکا و اسرائیل بخواهند غلطی بکنند و گوشه چشم چپی به ملت ایران داشته باشند به فرموده مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تل‌آویو، حیفا و اسرائیل را با خاک یکسان خواهیم کرد
به گزارش تنوير، سرهنگ مهدی قادری فرمانده سپاه شهرستان مهر روز گذشته پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر مهر در سخنانی اظهار داشت: با یک نگاه دقیق و ژرف‌اندیش در انقلاب اسلامی ما و در اهداف و انگیزه‌هایی که در انقلاب اسلامی ما است باید در مقابل ظلم و جور بر اساس تعالیم اسلام و بر اساس تعالیم حیات‌بخش کلام‌الله مجید، این کتاب بزرگ آسمانی ما مسلمانان می‌بایست جلوی ظلم و جور به ایستیم.

فرمانده سپاه شهرستان مهر بیان داشت: یکی از شاهکارهای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی این بود که یک روز را به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند و تمام مسلمانان دنیا اعلام آمادگی کردند و فراخوان زدند که با این غدهٔ سرطانی و با مظهر ظلم و مظهر طاغوت عالم به پا خیزند و اجازه ندهند این کشورهایی که امروز به اسم استکبار جهانی در دنیا عرض‌اندام می‌کنند و روزبه‌روز نفس مسلمانان را تنگ‌تر کنند.

سرهنگ قادری افزود: حضرت امام خمینی (ره) با معرفی اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام ناب آمریکایی در دنیا یک‌بار دیگر مسلمان‌ها را گرد کتاب آسمانی و تعالیم روح‌بخش اسلام جمع کرد و یک بیداری اسلامی را از کشور ایران و از انقلاب اسلامی ایران آغاز کرد.

این عضور شورای تأمین شهرستان مهر در ادامه افزود: امروز بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین نماز جماعت در مسجدالحرام برگزار می‌شود و اما این نماز جماعت هیچ تأثیری و هیچ‌گونه خطری برای دشمن و استکبار ندارد اما اگر مقایسه کنیم نماز جمعه تهران و خطیب نماز جمعه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای است که می‌بینیم این نماز جمعه با آن خطبه‌ها و با آن سخنان غرا، تمام تحلیل گران سیاسی به سمت خود جلب می‌کند و دنیا را تکان می‌دهد که فرق اسلام ناب محمدی و اسلام ناب آمریکایی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما در فضایی به وجود آمد که در فضای دوقطبی شرق و غرب بود متولد شد و با شعار نه شرق نه غربی این مسیر سرعت خود روبه‌جلو حرکت کرد.

این مسئول گفت: انقلاب ما نه‌تنها در فضای دوقطبی با این قوت و قدرت و با شعار مبارزه با ظلم، استکبار و استعمار و حمایت و دفاع از مظلومین کار خود را آغاز کرد و در ادامه تفکر مقاومت اسلامی بود و مقاومت کردن در مقابل ظلم و جور، که به مردم جهان نشان داد.

فرمانده سپاه شهرستان مهر تصریح کرد: حضرت امام (ره) فرمودند انقلاب ما باید به دنیا صادر شود که امروز بعد از 36 سال از انقلاب اسلامی شاهد آن هستم که انقلاب اسلامی ما به دنیا صادرشده است و تفکر مقاومت اسلامی امروز در مقابل همهٔ ظلم و جرم به همهٔ دنیا و همهٔ استکبار جهانی با بسیج کردن مردم، با بسیج کردن مسلمان‌ها امروز در مرکز ثقل آن خاورمیانه بزرگ تفکر اسلامی شکل‌گرفته است.

قادری خاطرنشان کرد: در روزهایی که دولت خبیث صهیونیست اعلام وجود کرد با تفکرات یهودی خود شعار آن‌ها این بود که از نیل تا فرات، در پرچم نحس این رژیم صهیونیستی و تنها خواسته این‌ها از نیل تا فرات نبوده و نیست بلکه خواسته آن‌ها تمام دنیا است.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری ابراز داشت: با ظهور انقلاب اسلامی این حرکت آن‌ها نه‌تنها کند شده است بلکه امروز حرکت و پیش روی آن‌ها متوقف‌شده است و در چند کشور اسلامی جنگ‌هایی فراوان و فرسایشی و جنگ‌ها نیابتی با دلارهای خبیث نفتی کشورهای عربی امروز در یک باتلاق بسیار بزرگی گیرکرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز آن‌ها نه‌تنها شعار از نیل تا فرات را ندارند بلکه رژیم صهیونیستی پشت دیوارهای بتنی که قرار داده‌اند خود را زندان کرده است. امروز تفکر مقاومت اسلامی مرزهای دریای مدیترانه و مرزهای جهان اسلام درنوردیده است و امروز حزب‌الله لبنان حلقوم اسرائیلی‌ها را سخت فشرده است و رژیم صهیونیستی جرئت عرض‌اندام ندارند.

فرماده سپاه مهر در ادامه صحبت های خود بیان داشت: امروزه سبک مبارزه با اسرائیل از سنگ‌پرانی رسیده است به پهباد و به برکت انقلاب اسلامی این بیداری در سطح دنیا شکل‌گرفته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز اگر آمریکا و اسرائیل بخواهند غلطی بکنند و گوشه چشم چپی به ملت ایران داشته باشند به فرموده مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تل‌آویو، حیفا و اسرائیل را با خاک یکسان خواهیم کرد.

عضو شورای تامین شهرستان مهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی ما با اهداف زیبای خود یک مانع بزرگ برای تفکرات صهیونیسم بین‌الملل و اسرائیل در سطح دنیا است و اگر اسرائیل امروزه احساس ناامنی می‌کند عامل اصلی آن انقلاب، مردم و توجه به ولایت و در مسیر ارزش‌ها

قادری تصریح کرد: امروز ما بر روی ملت‌ها، بر روی افکار آزاداندیش دنیا و بر روی افکار مسلمانان دنیا حساب بازکرده‌ایم و دنیا را برای اسرائیل ناامن کرده‌ایم.

این مسئول در ادامه صحبت های خود به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و بیان داشت: اگر امروز آمریکا در مذاکرات هسته‌ای پشت میز مذاکره بیش از 8 ساعت می‌نشیند و با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران مذاکره می‌کند تنها به این دلیل است که به درهای بسته خورده‌اند.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنان ما پشت میز مذاکرات می‌نشینند ما این مذاکرات را مرحون و مدیون خون شهدایی همچون حسن تهرانی مقدم هستیم و امروز این نشست‌ها به برکت شجاعت و حضور شما مردم درصحنه است.

سرهنگ قادری فرمانده سپاه شهرستان مهر در بخش پایانی سخنان خود ابراز داشت: ما مردم با حضور و درصحنه بودن خود در پشتیبانی از این انقلاب و نظام، مقام معظم رهبری و اندیشه‌های راه بردی و استراتژیک حضرت امام (ره) ادامه دهیم و به فرموده خدای تبارک‌وتعالی در قرآن کریم فرموده که اگر پرچم اسلام را بالا ببرید و اگر درراه اسلام تلاش کنید خدای تبارک‌وتعالی نیز به شماها نصرت خواهد داد.

و شهدا قرار گرفتن است.

به گزارش تنوير،سرهنگ قادري، سبك مبارزه با اسرائيل از سنگ پراني به پهباد رسيده است















به گزارش تنوير،سرهنگ قادري، سبك مبارزه با اسرائيل از سنگ پراني به پهباد رسيده است
















به گزارش تنوير،سرهنگ قادري، سبك مبارزه با اسرائيل از سنگ پراني به پهباد رسيده است
















به گزارش تنوير،سرهنگ قادري، سبك مبارزه با اسرائيل از سنگ پراني به پهباد رسيده است
















به گزارش تنوير،سرهنگ قادري، سبك مبارزه با اسرائيل از سنگ پراني به پهباد رسيده است

نام:
ایمیل:
* نظر: