يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۲:۲۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
روز قدس روز هشدار به ابرقدرت‌هاست.

به گزارش  بسیج مهندسین فارس از روابط عمومی بسیج مهندسین کازرون،راهپمیایی امسال در حالی در گرمای بالای 40 درجه سانتی گراد در شهرستان کازرون برگزار می شد که مردم روزه‌ دار سومین شب قدر را پشت سر گذاشته و قلب‌های خود را با نور الهی منور ساخته بودند.

مهندسین بسیجی یکصدا فریاد آزادی قدس سر دادند

راهپیمایان کازرونی با دست گرفتن پلاکاردهایی خطاب به سران غربی تأکید کردند که روز قدس روز هشدار به ابرقدرت‌هاست.در این پلاکاردها با استناد به جمله امام خمینی‌(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خطاب به ابرقدرت‌ها نوشته شده بود «روز قدس روز هشدار به ابرقدرت‌هاست».برخی نیز با به دست گرفتن پرچم و پلاکاردهای «ما تا آخر ایستاده‌ایم» بر استقامت خود در راه آرمان‌ها، انقلاب و اسلام تأکید کردند. برخی نیز فرزندان کم سن و سال خود را در دست و در آغوش گرفته و به راهپیمایی آورده بودند تا همدردی خود را با کودکان مظلوم فلسطین به نمایش گذاشته باشند.

مهندسین بسیجی یکصدا فریاد آزادی قدس سر دادند

راهپمایان در مسیر راهپیمایی پرچم های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند و انزجار خود را اعلام کردندو همچنین پرچم‌های سه‌رنگ کشور عزیزمان و کشور فلسطین را در دست داشته و شعارهایی درباره انزجار از رژیم اشغالگر قدس سر می‌‌دادند. همچنین برخی با در دست داشتن پلاکارتی که بر روی آن نوشته بود، «با توافق بد موافق نیستیم»، فرازی از سخنان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص خطوط قرمز مذاکرات هسته ای را به نمایش گذاشته بودند.

در حاشیه این مراسم مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول کانون بسیج مهندسین کازرون با بیان اینکه روز قدس روز اسلام و فریاد بیداری اسلامی و نمایانگر وحدت و اراده امت اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین است، افزود: روز قدسدر واقع عرصه­ای برای نمایش عمق استراتژیک و دامنه نفوذ مکتب مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی در پهنه گیتی است.

مهندس شفیعی افزود: امسال در پی جنایات گسترده در غزه به خون نشسته اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی در پاسخ به سکوت مجامع جهانی و مستکبرین باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون خاطرنشان کرد: امروز صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران همواره در راستای نیل به آرمانهای امام راحلشان از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند.

مهندس شفیعی بیان داشت: همانطور که دیدید مهندسین بسیجی یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، همگام با آحاد مردم شریف و روزه دار، فریاد بلند عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق دیرین مظلومان فلسطین و حمایت قاطع از جبهه مقاومت و دیگر ملت های ستمدیده منطقه سر دادن

/224224.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: