کد خبر: ۶۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لامرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لامرد اظهار نمود:سرچشمه حجاب از عفت است و ریشه این دستور الهی در حیا و عفت می باشد.
دوره آموزش معارف و مهارت های امر به معروف و نهی از منکر به سرگروه های حلقه های صالحین حوزه مقاومت خواهران فاطمه الزهرا(س)لامرد در محل پایگاه خواهران کوثر شهر لامرد برگزار گردید.
حجت الاسلام هادی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لامرد در مورد اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت:  اگر در یکی از احکام اسلامی خللی ایجاد شود موجب اخلال در ارکان اسلام می شود بویژه احکامی که جنبه اجتماعی دارد.
وی ادامه داد: وجوب امر به معروف و نهی از منکر در اسلام برای جلوگیری از این خلل هاست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لامرد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سال 71 در مورد شبیخون فرهنگی بیان نمود: راه مقابله با نفوذ فرهنگ غربی احیای این دو فریضه الهی یعنی امر به معروف و نهی از منکر است.
وی به بیان مهمترین معروفات و منکرات اشاره نمود و اظهار داشت سرچشمه حجاب از عفت است و ریشه این دستور الهی در حیا و عفت می باشد.
هادی پور  برخی از ابزارهای دشمن برای ترویج بی حیایی  را ماهواره و شبکه های اجتماعی موبایلی دانست.
حجت الاسلام هادی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لامردبا بیان اینکه فرهنگ ایرانی حتی قبل از اسلام هم عفت و پوشیدگی را برای زنان لازم می دانسته تصریح نمود اسلام نسبت به بسیاری از ادیان گذشته مساله حجاب را آسان تر گرفته است.
حجت الاسلام هادی پوردر پایان  بیان نمود در امر به معروف شرط سن مطرح نیست و حتی یک بچه هم می تواند پدرش را امر به معروف و نهی از منکر کند. البته شرط تاثیر داشتن مهم است و اگر جایی بدانیم حرف ما تاثیر ندارد وظیفه داریم شخص دیگری را پیدا کنیم که کلامش تاثیر گذارتر است.



نام:
ایمیل:
* نظر: