کد خبر: ۶۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس خبر داد:
مختاری گفت: با تفاهم نامه انجام شده با بانک توسعه تعاون از این پس تسهیلات مسکن بانک توسعه تعاون فارس به متقاضایان ارائه می گردد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اشاره به تنظیم تفاهم نامه فی مابین اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و بانک توسعه تعاون فارس به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از اعطای تسهیلات با شرایط آسان خبر داد.

سهراب مختاری در تشریح این خبر، اظهار کرد: با توجه به تفاهم نامه مذکورمدیریت شعب بانک توسعه تعاون در استان فارس آماده ارائه تسهیلات بانکی برای ساخت وساز با کاربری مسکونی، اداری، تجاری، خدماتی و کارگاهی می باشند.

وی با اشاره به خدمات تسهیلاتی بانک توسعه تعاون در دو بخش تعاون و غیرتعاون در استان فارس، افزود: نرخ سود تسهیلات بخش مسکن در زمان مشارکت برای بخش تعاون، 23.5 درصد و برای بخش خصوصی 24 درصد است و زمان تقسیط نیز مطابق سیاست‌های اعتباری بانک مرکزی می باشد.

مختاری با بیان اینکه کلیه ساختمان‌های مسکونی دارای دو واحد به بالامشمول شرایط مجتمع‌سازی می‌ گردند، خاطرنشان کرد: میزان مشارکت بانک توسعه تعاون جهت تعاونی های  مسکن 80 درصد و بخش خصوصی، 75 درصد است.

وی تصریح کرد: در شهر شیراز هر واحد 800 میلیون ریال، در شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 700 میلیون ریال و در سایر شهرهای استان نیز 600 میلیون ریال قابلیت پرداخت تسهیلات وجود دارد.

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان فارس از جمله شرایط دریافت وام را پیشرفت فیزیکی ساختمان عنوان کرد و گفت: بنابر اعلام مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در استان فارس، برای دریافت تسهیلات باید پیشرفت فیزیکی ساختمان در شروع پرداخت در بخش تعاون 15 درصد و در بخش خصوصی نیز 20 درصد باشد.

مختاری افزود: مبلغ پرداختی برای کاربری‌های اداری و تجاری ساختمان در کلانشهر شیراز به ازای هر متر مربع، 9 میلیون ریال، شهرهای بالای 200 هزار نفر، هشت میلیون ریال و سایر شهرهای استان نیز هفت میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: حداکثرمشارکت در ساختمان‌های اداری 24 ماه است و در بخش مجتمع سازی محل اجرای طرح در رهن بانک قرار می گیرد .

مختاری همچنین به تسهیلات جعاله مسکن برای شرکت های تعاونی مسکن  اشاره و تصریح کرد: در تعاونی‌های مسکن سرانه پرداختی برای هر واحد 100 میلیون ریال تسهیلات جعاله علاوه بر سایر تسهیلات ذکر شده پرداخت می‌ گردد.

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان فارس پرداخت این تسهیلات را در کلیه شعب بانک توسعه تعاون استان امکان پذیر عنوان و اظهار کرد: شعب بانک توسعه تعاون در سراسر استان فارس آماده ارائه خدمات در بخش مسکن به مردم شریف استان می باشند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: