کد خبر: ۶۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
با حضور فرماندار :
همایش کارافرینی و اشتغال با حضور جوانان و پژوهشگران شهرستان خنج در سالن خیریه دانش شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، همایش کارافرینی و اشتغال با حضور جوانان و پژوهشگران در شهرستان خنج در سالن خیریه دانش شهرستان برگزار شد.

فتحی، رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این جلسه سخنانی را در خصوص اشتغال و کارافرینی بیان کرد.

وی ضمن اشاره به شاخصه های نرخ بیکاری، اعلام کرد: نرخ بیکاری در شهرستان ما جایگاه مناسبی را دارد که بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران بعد از شهرستان پاسارگاد پایین ترین نرخ بیکاری را در استان دارد که در حال حاضر 2/10 است.

فتحی با اشاره به  برخی نقاط قوت شهرستان بخصوص در مسئله مشاغل خانگی – ثبت شرکت تعاونی-وجود چاههای گاز فراوان در شهرستان که زمینه اشتغال را فراهم کرده، برای تعامل خوب ادارات به بعضی نکات که از جمله شهرک صنعتی و بانک توسعه تعاون اشاره کرد که باعث رونق شهرستان می شود.

وی هدف از تشکیل این همایش را استفاده از دیدگاه های مردمی بخصوص جوانان پژوهشگر در عرصه کارافرینی دانست و از مسئولین نیز خواست تا این نکات مطرح شده را مد نظر قرار دهند.

فرماندار شهرستان خنج نیز در این همایش با اشاره به فرهنگ کارافرینی و اقدامات انجام گرفته در شهرستان، از تمامی مردم خواست که در این زمینه فعالیت کنند.

عارف شریفی مهندس شیمی مهندس شیمی- خانم قائمی کارشناس ارشد شیمی و آقای حسن هاشمی سرمایه گذار نیز از جمله افرادی بودند که در این همایش دیدگاه های خود را در خصوص آسیب های اشتغال شهرستان بیان کردند.

 امام جمعه خنج نیز در خصوص فرهنگ کار و کسب روز حلال از این طریق و راههای  بوجود اوردن کارآفرینی صحبت کرد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: