جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۲۹:۰۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
سردار غیب پرور در همایش جامعه اقشار بسیج گفت :
نامردهای خبیس دارو به ما نمی دهند چرا هنوز عرق هنرپیشه های فیلمهای هالیوودی خشک نشده فیلمها سر چهار راه های ما فروش می رود ؟
به گزارش بسیج مهندسین فارس ،همایش با تلاوت خوش قرآن مجید و آیات گهربار کوثر آغاز شد .

" زنده بمان ای وطن " اولین جمله ای بود که در سالن طنین انداز شد و همه  یک صدا برای سرود جمهوری اسلامی ایران بپاخیزیدند. گروه موسیقی ارزشی نورالحرم با دو سرود "شمس شیراز" تقدیم به ساحت مقدس شاهچراغ و بازخوانی سرود" ای شهید" با این جمله به یاد ماندنی "همه به پیش جاودان ایران عزیز ما"خاطرات دفاع مقدس را در دل زنده کردند.

اگز از زن استفاده ابزاری شود جامعه رو به نکبت خواهد رفت

علیمحمدی رییس بسیج جامعه زنان و میزبان این مراسم سخنان خود را با قسمتهایی زیبا از پیام مقام معظم رهبری در افتتاحیه اجلاسیه 7000 شهیده  زن کشورمان آغاز نمود و در ادامه از جانفشانیهای 150 شهید زن استان فارس و علت جمع شدن این جمع که برای تعظیم و پاسداشت مقام این زنان و زنان والامقامی که تعریفی جدید از زن برای چهانیان به تصویر کشیدند که نه معنای شرقی آن و نه استفاده ابزاری غربی آن است گرد هم جمع شده ایم  .

اگز از زن استفاده ابزاری شود جامعه رو به نکبت خواهد رفت

13 مرداد به نام قشر بسیج جامعه زنان نامیده شده به یاد مان شهادت مریم فرهانیان که چگونه در روزهای اولیه جنگ تحمیلی با خدمت در بیمارستان طالغانی در زیر بمباران دشمن ایستاد و به مردم رنج کشیده خدمت کرد تا به فیض شهادت نایل گردید و اولین زن دفاع مقدس در تاریخ جنگ تحمیلی شد . و زنان امروز که چگونه سنگر خانواده و عفاف را حفظ می نمایند . ایشان دهه کرامت و میلاد با سعادت خواهر بزرگوار امام هشتم را پیشاپیش تبریک کفته و از بسیج جامعه زنان به عنوان گسترده ترین اجتماع زنان که تبیین گر افکارو حرکت کننده راه  امام و مقام معظم رهبری می باشند یاد نمود.

دکتر علاالدینی رییس پایگاههای مقاومت  با اشاره به 14 مرداد روز حقوق بشر اسلامی ضمن خوشامدگویی به سردارسرتیپ دکتر غلامحسین غیب پرور از ایشان درخواست نمودند که حاضرین را از بیانات همیشه  ارزشمندشان مستفیض فرمایند .

اگز از زن استفاده ابزاری شود جامعه رو به نکبت خواهد رفت

 

اگز از زن استفاده ابزاری شود جامعه رو به نکبت خواهد رفت.

سردار غیب پرور ضمن تشکر از خانم علیمحمدی و آقای دکتر علاالدینی از برگزاری چنین مراسمی با شکوهی بیانات خود را برای گره گشایی و راه گشایی پیش رو چنین ادامه دادند : نیمی ازجمعیت چهار میلیون و هشت صد هزار نفری فارس را خانمها تشکیل داده اند که اثر آنها بر جامع را می بینیم و این گروه بر نیمه دوم موثرند زیرا نقش تربیت اجتماع به عهده آنها نهاده شده .دشمنان ما کاملا بر این قضیه واقف اند که سرمایه گذاری روی آن کرده اند و ما بی دقتی و بی توجهی داریم می کنیم .

اگز از زن استفاده ابزاری شود جامعه رو به نکبت خواهد رفت

زنان امروز در عرصه های مختلف مانند استاد دانشگاه ، پزشکی و آموزش و پرورش گوی سبقت را از آقایان  ربوده اند. در دنیا هیچ مادری مانند مادر ایرانی نمی شود این را باید قدر بدانیم اینها  شاخص هستند  و دشمن دارد این نقطه اوج را به عکس مبدل می کند. نسخه دشمن این است که عکس آن اتفاق بیفتد.

اگز از زن استفاده ابزاری شود جامعه رو به نکبت خواهد رفت

 خانواده امروز در خطر است فرزندان خود را دریابید وبا فرزندان خود دوست و رفیق باشید فریب نخوریم که زشت است وارد اتاق بچه هایمان بشویم خانواده باید کاملا نظارت درست روی کارهای بچه هایشان داشته باشند باید بچه ها را رصد کنیم با عاطفه و رفاقت و این از آموزههای دینی ماست دشمن می خواهد این را از ما بگیرد .(کتاب آداب وتربیت نوشته شهید ثانی).

اگز از زن استفاده ابزاری شود جامعه رو به نکبت خواهد رفت

اگر کانون خانواه درست باشد کف خیابان هم درست می شود و خیلی از اشکالهایی که در خیابانها مشاهده می شود دیگر وجود ندارد .به جای اینکه انگشت اتهام به سوی دیگران برای این ایرادات دراز کنیم خودمان ببینیم داریم چکار می کنیم . در خانه خیلی از متدینین ما ماهواره هست و استفاده از شبکههای استانی  و برنامه های علمی را بهانه می آورند . شما می خواهید برنامه علمی نگاه کنید شبکه 4 ،شیکه آموزش و ... 24 ساعت برنامه علمی دارد ! من حاظرم همه هزینه های مالی یک همایش را بپردازم که بیاییند از روی قواید علمی محاسن ماهواره رابگویند .

 نامردهای خبیس دارو به ما نمی دهند چگونه است که در کشورهای خودشان اینترنت و استفاده از ماهوارهها اینقدر هزینه دارد اما در کشورما اینقدر ارزان است ؟چرا هنوز عرق هنرپیشه های فیلمهای هالیوودی خشک نشده فیلمها سر چهار راه های ما فروش می رود ؟

اگر مواردی از دست نیروی انتظامی در رفت چرا تو آن را می خری؟ چرا هر عروسی می روید و می گویید یک شب است ؟یک شب هزر شب نمی شود ! مگر عسل که سالها در مقبره های فراعنه سال ماند نیست که فاسد نمی شود همان عسل اگر یک قاشق سرکه به آن اضافه شد هم خراب می شود .خیلی از فسادها در شهر دارد توسط بهاییها انجام می شود . نکند خیلی از تولیدهای پوشاک و عرضه آنها و وقایعی که به دنبال آن است باعث خسران باشد .

ایشان در پایان از مریم فرهانیان و شهادتش گفتند .

در پایان جلسه شعر خوانی توسط شاعر بسیجی انجام گرفت .

در این همایش خانواده های شهدا و ایثارگران ، نمایندگان ادارات ،اعضای شورای قشر بسیج و خانواده ،مسولین پایگاه های مقاومت و زنان تاثیر گذار جامعه حضوری چشمگیر داشتند .

/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: