دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۳۷:۵۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
بیانیه از طرف ریاست سازمان:
تنویرافکار عمومی ، آرامش وامید به آینده در جامعه نتیجه زحمات خبرنگارانی است که بدون ادعا دراین حوزه فعال می باشند
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ،پیام گرامی داشت روز خبرنگار به خبرنگاران سایت شیرازه و سایت بسیج مهندسین فارس ، بدین شرح انتشار یافت.

بسم الله الرحمان الرحیم

والقلم و مایسطرون

بی گمان در زمانی که نقش اطلاع رسانی از طریق ابزارهای مختلف باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان مختلف در عرصه اطلاع رسانی شده، نقش خبرنگاران در بیان واقعیات و بازنشر اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است. رسالت خبرنگاری ایثار در شکفتن خورشید آگاهی و زدودن چهره جهل و نادانی در جامعه است

روز خبرنگار روز گرامیداشت و ارج نهادن به آگاهی و دانایی است وخبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند .وتنویرافکار عمومی ، آرامش وامید به آینده در جامعه نتیجه زحمات خبرنگارانی است که بدون ادعا دراین حوزه فعال می باشند.آنان وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست .قلم‌های متعهدشان، امواج پرتلاطم آگاهی‌بخش را در می‌نوردند تا به ساحل حق‌طلبی برسند. در مقاطع حساس توانسته با درک صحیح از بحران‌ها و جریان‌سازی‌های خبری و کشف و رونمایی از اهداف پشت پرده کشورهای سلطه‌گر، حقایق رویدادها را به مردم برسانند

روز خبرنگار پاسداشت تلاش ها و کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی، تولید و انتشار خبر از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و حتی گاهی در این راه جان خویش را به مخاطره می اندازند.

 در پایان، این روز بزرگ را به همه همکاران و به‌ویژه خبرنگاران سایت پر محتوای شیرازه تبریک می‌گویم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار برای حفظ میراث عظیمی که با اهدای خون این خبرنگاران شهید به ما رسیده است، از خداوند متعال تقاضای یاری برای رسیدن و حفظ ارزشهای والای حرفه ای  را دارم.

ریاست بسیج مهندسین استان فارس

قاسم علیپور

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: