يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۲۴:۵۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
همایش" سیره امام صادق علیهم السلام نیاز امروز ما "در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام با حضور اقشارمختلف مردم فهیم استان فارس برگزار می گردد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس ،دفتر پژوهشهای فرهنگی به هول قوه اللهی و با رهنمودها و الطاف مقام معظم رهبری و ریاست عالی حضرت آیت الله مصباح یزدی از بدو تاسیس از سال 1379 با هدف هماهنگی افراد، گروهها و تشکلهای فرهنگی و اجتماعی و نیز پشتیبانی فکری آنان ، در راستای تحقق اهداف مذکور و مقابله اندیشمندانه با مسایل مبتلا در جامعه و ترفندهای گوناگون دشمنان تاکنون همایش های مردمی استانی متعددی برگزار نموده است .

اینک دومین همایش این دفتر در استان فارس در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیهم السلام با عنوان " سیره امام صادق علیهم السلام نیاز امروز ما "در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام با حضور اقشارمختلف مردم فهیم استان فارس برگزار می گردد.

بدین وسیته از شما دعوت می شود با حضور پر برکت خود در جهت تبیین مبانی نورانی اسلام ناب محمدی (ص) وگسترش  اندیشه حضرت  امام (ره) و پیگیری مطالبات و منویات رهبر انقلاب اسلامی و حرکت متفکرانه در جهت پیشرفت و تعالی ،اقدامات ماندگار و موثر تر از گذشته انجام گیرد انشاالله..

محورهای بحث:

جهاد فرهنگی امام صادق علیهم السلام و نقش ایشان در تحریف رسول خدا(ص)

شاخصه های تحریف امام خمینی (ره) و پیامدهای آن

تحلیل و ارزیابی متن مذاکرات وین

با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه از جمله حجج اسلام استاد دکتر جباری و سید محمود نبویان با مداحی مداح اهلش بیت علیهم السلام برادر ابوذر بیوکافی

زمان: سه شنبه بیستم مرداد 1394 ساعت 8 صبح تا 11.30

مکان :شیراز بولوار زند روبروی خیابان خیام مجتمع فرهنگی شلمچه

نشانی 0917111shiraz3haram@gmail.com

تلفن هماهنگی:09171116842

/224224

مطالب مرتبط
برچسب ها: بسیج مهندسین ، همایش
نام:
ایمیل:
* نظر: