گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۶۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس خبر داد:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با اشاره به استقبال و درخواست اصحاب رسانه برای ارسال آثار به اولین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های دفاع مقدس، از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مذکور تا پایان مردادماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس، میلاد امیری‌نژاد در جمع خبرنگاران به فرآیند برگزاری این جشنواره اشاره و اظهار کرد: این جشنواره، نخستین جشنواره اصحاب رسانه در حوزه دفاع مقدس است که به همت سازمان بسیج رسانه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان، صداوسیمای مرکز فارس، فرماندهی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با تشریح چگونگی ارسال آثار، خاطرنشان کرد: این جشنواره در  بخش‌های  سرمقاله، یاداشت، عکس، طراحی صفحات، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، طنز تصویری و نوشتاری و بخش ویژه – دولت و ملت، همدلی و همزبانی برگزار می‌شود.

امیری‌‌نژاد با اشاره به استقبال گسترده اصحاب رسانه از نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: با توجه به تقارن هفته خبرنگار با هفته پایانی ارسال آثار به این جشنواره بسیاری از اصحاب رسانه خواستار تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره شد.

وی، پایان مردادماه را آخرین مهلت ارسال به نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های دفاع مقدس اعلام کرد و با غیرقابل تمدید دانستن این مهلت، تصریح کرد: اصحاب رسانه استان فارس تا پایان مردادماه فرصت دارند تا نسبت به جمع‌اوری و ارسال آثار خود به دبیرخانه نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های دفاع مقدس اقدام کنند.

امیری‌نژاد افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه به نشانیشیراز، بلوار زند، نبش کوچهپروانه، سازمان بسیجرسانه فارس، یا پورتال الکترونیکی http://www.ajrdm.ir/ و یا پست الکترونیکی bsj.r.fars@gmail.com ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس تصریح کرد: آیین پایانی نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های دفاع مقدس به همراه معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز همزمان با هفته دفاع مقدس در شهریور ماه 94 برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: