کد خبر: ۶۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
حجت الاسلام هادی پور:
حجت الاسلام هادی پور در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی جوزه بسیج شهر لامردگفت: ما باید در اردوهای جهادی در مسائل فرهنگی، مذهبی و در زمینه های تذهیب نفس و مبارزه با نفس اماره کار کنیم.
حجت الاسلام هادی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لامرد در مراسم افتتاحیه اردوی جهادی حوزه مقاومت بسیج شهر لامرد در دهستان ترمان گفت:  کسانی که قصد فعالیت در اردوهای جهادی دارند باید ابتدا در زمینه فکری و فرهنگی کار کنند.
وی ادامه داد: ما باید در مسائل فرهنگی، مذهبی در زمینه های تذهیب نفس و مبارزه با نفس اماره کار کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لامرد اظهار داشت: جوانان عضو گروه جهادی، فرمانده و اعضای شورای پایگاه و مسئولین محلی روستا باید به نماز جماعت اهتمام  و در تشویق و ترغیب به حضور در مسجد و نماز جماعت نیز کار کنند.

تلفیق روحیه شهید اسدالله شجاعی با کار جهادی در روستا

حجت الاسلام هادی پوردر پایان با اشاره به روحیه جهادی شهید اسدالله شجاعی   بیان نمود : هر زمان بحث اردوهای جهادی پیش می آید بنده را به یاد شهید اسدالله شجاعی می اندازند، این شهید بزرگوار در زمینه  درسی بسان یک معلم  و در زمینه های بنایی ، کارگری ، چوپانی و ...  در روستا پیش قدم بود و در وقت نماز، ادعیه و دیگر برنامه های مذهبی نیز  اولین کسی بود که حاضر بود و به بهترین وجه قرائت می کرد.

تلفیق روحیه شهید اسدالله شجاعی با کار جهادی در روستا

تلفیق روحیه شهید اسدالله شجاعی با کار جهادی در روستا


نام:
ایمیل:
* نظر: