گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۶۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
افتتاحیه اردوی طرح هجرت 3 در مدارس مرودشت؛
محمود حیدری مدیر حوزه بسیج دانش آموزی مرودشت نیز هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زدایی دانست و ....

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در مرودشت، اردوی طرح هجرت 3 با همکاری بسیج سازندگی و دانش آموزی سپاه و آموزش و پرورش و با حضور دانش آموزان بسیجی مرودشت در هنرستان ولیعصر(عج) برگزار گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مرودشت در افتتاحیه طرح هجرت بیان داشت: اولین مزیتی که این اردوها برای دانش آموزان دارد و ما می خواهیم به آن برسند خودباوری می باشد تا بتوانند در این مجموعه نقش آفرینی کنند.

علی محمد محمدی خطاب به دانش آموزان افزود: در این اردو کار خیر جمعی و مدیریت کار جمعی را یاد بگیرید و منتظر مزد و آفرین نباشید زیرا مزد اصلی جهاد  را خداوند متعال می دهد همچنین عزیزان دانش آموز باید از لحظه به لحظه این اردو حداکثر استفاده را ببرند زیرا که دوستی های عمیق در این اردو ها شکل می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش مرودشت به اجرای اردوهای طرح هجرت در سال های گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه آموزش و پرورش هر جا که احساس نیاز به دانش آموزان بسیجی شده است، آنها وارد شده و اقدامات خوبی انجام داده اند.

مرتضی چراغی اظهار داشت: کار یدی و کار تیمی محاسن فراوانی دارد که در دین مبین اسلام هم به آنها اشاره شده است و از آنها به عنوان کار مشورتی، کار مشارکتی و کار تعاونی یاد می شود و  این قبیل کارها روحیه ایثار، همکاری و تعامل را در ما ایجاد می کند و می تواند به ما کمک دهد که فرهنگ خود را ارتقا دهیم.

محمود حیدری مدیر حوزه بسیج دانش آموزی مرودشت نیز هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زدایی دانست و اظهار کرد: در این طرح دانش آموزان به فعالیت هایی از قبیل تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدارس و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس خواهند پرداخت.وي آشنايي با حرفه هاي خاص و کار کردن در مشاغل مختلف و تقويت روحيه نشاط و شادابي جامعه را از ديگر هدفهاي اين طرح دانست و گفت حضور جوان و نوجوان ما در جمعي صميمي و دوستانه و با تحرک مفيد روحيه ي شادابي و شادي را در آنان مضاعف مي کند.






















انتهای خبر / 224224.7
نوروزی
نام:
ایمیل:
* نظر: