کد خبر: ۶۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خبر داد:
دوره شهید " مغنیه"با حضور مسئولین رسانه و فرهنگی واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شرق فارس،در اردوگاه فرهنگیان برگزار می گردد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خبر داد:

دوره شهید "جهاد مغنیه" در اردوگاه فرهنگیان برگزار می گردد

به گزارش تنویر به نقل از سروان پاسدار وحید پروین فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی،در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن،دوره شهید "جهاد مغنیه" با حضور مسئولین رسانه و فرهنگی واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شرق فارس،در اردوگاه فرهنگیان در شهرستان استهبان برگزار می گردد.

وی گفت:این دومین مرحله از دوره آموزشی_فرهنگی شورای واحدهای مقاومت بسج دانش آموزی است که در نیمه دوم شهریور ماه به میزبانی شهرستان استهبان برگزار می گردد.در این دوره که با حضور مسئولین رسانه و مسئولین فرهنگی واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شرق فارس برگزار می گردد 500 نفر از دانش آموزان آموزشهای تخصصی را فراخواهند گرفت .

وی اضافه کرد:در این دوره که با حضور اساتید استانی و شهرستانی برگزار می گردد،آموزش های لازم در مورد نحوه وبلاگ نویسی، نحوه چینش تابلو مدارس برای اثر گذاری بیشتر،نحوه .برگزاری صبحگاه.،نحوه نگارش نشریات.شیوه های جذب و تشویق دانش آموزان به نماز جماعت و...آموزش داده می شود و فعالیت آنان از مهرماه در دبیرستان ها آغاز می شود.

وی بیان کرد:برنامه های جانبی این دوره شامل یادواره شهدا.مسابقات گروهی،پیاده روی و کوهنوردی می باشد.

شایان ذکر است این دوره به صورت دو مرحله ای برگزار می گردد که در مرحله اول دانش آموزان خواهر از 12 الی 14 شهریور ماه و در مرحله دوم دانش آموزان برادر از 15 الی 17 شهریورماه آموزش می بینند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: