کد خبر: ۶۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه حافظیه مقابل تیم مس کرمان به برتری یک بر صفر دست یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس تیم فجر شهید سپاسی شیراز عصر روز جمعه در ورزشگاه حافظیه میزبان تیم مس کرمان بود و در حالی که میتوانست با تعداد گلهای بیشتری حریف قدر خود را شکست دهد تنها به یک گل بسنده کرد و سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کرد.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در بسیاری از دقایق بازی توسط علی غلام رضا پور، احمد حسن زاده،ابراهیم صالحی، احمد جعفری میتوانست به گل برسد که این موقعیتها یکی پس از دیگری از دست رفت .
تیم فجر سپاسی به روند هجومی خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه 68 مسابقه روی یک حرکت زیبا توسط مهدی چاه کوتاه زاده به گل رسید و مزد زحمات خود را گرفت و با همین نتیجه بازی به پایان رسید و سه امتیاز این مسابقه به نام فجر سپاسی به ثبت رسید.
سروش سعیدی و مهدی چاه کوتاه زاده زننده تنها گل مسابقه از تیم فجر شهید سپاسی و محمد مختاری از تیم مس کرمان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند
تیم فجر شهید سپاسی شیراز با کسب سه امتیاز این مسابقه 8 امتیازی شد و بعد از پیکان تهران و تفاضل گل بهتر نسبت به ماشین سازی تبریز در رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار گرفت.
انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: