شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۷:۰۲
کد خبر: ۶۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
مسئول تربیت و آموزش و فرهنگ پاسداری مرکز قادرآباد:
مسئول تربیت و آموزش و فرهنگ پاسداری مرکز قادرآباد با اشاره به اتمام دوره تئوری بسیجیان دوره تکمیلی قادرآباد گفت: دوره عملی 3روزه بسیجیان دوره تکمیلی برگزار می شود
به گزارش خبرنگار قادرآباد: پاسدار محمد جواد مقصودی از اعزام بسیجیان دوره تکمیلی به اردوگاه مورد نظر خبرداد و گفت: با توجه به ابلاغ برنامه دوره تکمیلی و تغییارت جدید در دوره این دوره ها طی 27روز تئوری در مرکز قادرآباد توسط گردان طرح امام حسین(ع) خرم بید به اتمام رسید و ان اشاء الله امروز عازم اردوگاه خواهند شد و سه روز اردوی عملی را به پایان می رسانند.
وی ادامه داد: طی این بلاغ فراگیران قبل از خدمت 18روز را به صورت متمرکز که توسط معاونت تربیت و آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه فجر برگزار می شود می گذرانند. و پس از آن دوره این عزیزان پایان می رسد.
این مقام مسئول گفت: بدون وقفه بودن دوره تئوری و عملی از توان و پیگیری دوستان خوبم در گردان طرح امام حسین(ع) خرم بید می باشد.
مقصودی در آخر از عوامل برگزاری دوره تشکر کرد و افزود تعامل پایوران نزسا و نمسا در بسیج باعث تخصصی شدن امور آموزشات نظامی گردیده و این مایع مباهات است که ما به دنبال تخصص و آموزش های صحیح می باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: