جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۸:۵۳
کد خبر: ۶۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
فرمانده سپاه ناحیه کواردرنشست خبری:
ایام هشت ساله دفاع مقدس مجموعه در هم تنیده از عظمتها و جلوه های جمال وجلال است که یک ملت می توانسته به نمایش بگذارد
دفاع مقدس مجموعه ای از عظمتها است یک ملت توانسته به نمایش بگذارد


به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کوار ، سرگرد علی امیری فرمانده سپاه ناحیه کوار در نشست خبری در جمع خبرنگاران با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع)و تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و اعیاد عید قربان و غدیر دهه امامت و ولایت گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور فداکاریهای مخلصانه انسانهایی که خود و همه شئون مادی را در برابر رضای الهی نا دیده گرفته و همه چیز را نثار این راه پر افتخار نمودند .ایام هشت ساله دفاع مقدس مجموعه در هم تنیده از عظمتها و جلوه های جمال وجلال است که یک ملت می توانسته به نمایش بگذارد و این جنگ بود که باعث شد تمام استعدادهای نهفته یک ملت بروز و ظهور پیدا کند و واژه های مقدسی چون ایثار و شهادت و فداکاری و مقاومت و مناعت طبع و استکبار ستیزی و.... را در عرصه میدان و عمل به اثبات برسانند و اثبات اینکه هیچ ملتی بدون فداکاری قادر نخواهد بود از هویت و عزت و ناموس ملی خود و ارزش ها و باورها و حقوق خود دفاع کند.


دفاع مقدس مجموعه ای از عظمتها است یک ملت توانسته به نمایش بگذارد


وی در ادامه افزود: امروز جهاد با شکوه ملت های مظلوم در سراسر دنیا خصوصا ملتهایی مانند فلسطین ، سوریه ، لبنان ، عراق ، یمن که مستکبرین دنیا خصوصا آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را عاجز و ناتوان  کرده برگرفته و ادامه همان دفاع مقدس می باشد.


دفاع مقدس مجموعه ای از عظمتها است یک ملت توانسته به نمایش بگذارد

فرمانده سپاه ناحیه کوار خاطر نشان کرد : بعضی ها خیال می کنند جنگ با دشمنان تمام شده و یا دشمنی دشمنان کم شده و یا رفع شده ، خیر دشمنی دشمن نه اینکه کم نشده بلکه روز به روز بیشتر می شود
ولی آنچه مهم است تاکتیک دشمن است که تغییر کرده و ماباید دشمن را خوب بشناسیم و متناسب با آن تاکتیکها به دفاع از حقیقت بپردازیم.

دفاع مقدس مجموعه ای از عظمتها است یک ملت توانسته به نمایش بگذارد

وی تاکید کرد: امروز دشمن تلاش می کند در فرهنگ ما نفوذ کند و بر اذهان تسلط پیدا کند باید در این عرصه ها به جهاد و مبارزه بپردازیم و از فرهنگ ناب خود دفاع کنیم. امروز در عرصه اقتصادی دشمن تلاش می کند به ما القاء کند راه حل رفع مشکلات اقتصادی ارتباط با استکبار است در حالی که خود در مسئله اقتصادی با مشکل حاد مواجه است و امروز در عرصه سیاسی دشمن تلاش می کند کسانی ورود پیدا کنند که ذائقه و روحیه مبارزه با استکبار را نداشته باشند باید با قوت وقدرت دشمن را بشناسیم و به مقابله با آن بپردازیم.


دفاع مقدس مجموعه ای از عظمتها است یک ملت توانسته به نمایش بگذارد


سرگرد امیری با توجه به آیات قرآن کریم بیان داشت: خداوند تبارک وتعالی در قرآن کریم می فرماید: مومنین سست واندوهگین نشوید شما برتر هستید اگر اهل ایمان باشید و در سوره محمد آیه 35 می فرماید : سست نشوید و آنها را به سازش دعوت نکنید یعنی کسانی که در ارزشهای اعتقادی و باور های دینی با شما مشکل دارند در مقابل اینها سست نشوید و پیشنهاد سازش ندهید لذا مراقب این عرصه ها باشیم.

دفاع مقدس مجموعه ای از عظمتها است یک ملت توانسته به نمایش بگذارد


سرگرد امیری فرمانده سپاه کوار در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:در هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی از قبیل نهضت های روشنگری ، غبارروبی گلزار شهدا ، سرکشی از خانواده شهدا ، دیدار و سرکشی از جانبازان ، پیاده روی و مسابقات ورزشی و فرهنگ ، مسابقه وبلاگ و مقاله نویسی ، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم ، برپایی یادواره و خاطره گویی و شب شعر در سطح پایگاه ، حوزه  و سپاه ناحیه کوارو  پیاده روی خانوادگی در سطح شهرستان کوار برگزار خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: