کد خبر: ۶۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
سردار ابراهیمی در جمع سربازان سپاه لامرد
سردار ابراهیمی مدیر کل حفظ آثار فارس در جمع سربازان سپاه لامرد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: بنده سال هاست که در مراکز مختلف آموزشی وظیفه فرمانده مرکز بوده ام و بیش از یکصدو بیست هزار نفر سرباز تربیت و آموزش داده ام و با سربازان مأنوس بوده ام و متوجه شده ام سربازان ما بهترین بهترین ها هستند.

به گزارش تنویر، سرتیپ دوم پاسدار خداداد ابراهیمی مدیر کل حفظ آثار فارس در جمع سربازان سپاه لامرد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به مناسبت روز سرباز در هفته دفاع مقدس بیان داشت: سربازان ایرانی و مسلمان چه کسانی بودند و چکار کردند؟

سربازان ما بهترین بهترین ها هستند

سردار ابراهیمی با طرح این سؤال افزود: تخت جمشید حاصل کار سربازان ایرانی در 2500 سال قبل بوده که درس اخلاق را به جهانیان داده اند و در تخت جمشید چه کارهای عظیمی انجام داده اند در زمانی که جرثقیل و دیگر ابزار ها نبوده سربازان ایرانی با فکر و اندیشه خود تونسته اند برای این کارهای عظیم چاره ای بیندیشند.


سربازان ما بهترین بهترین ها هستند

مدیر کل حفظ آثار فارس اظهار داشت: یکی از سربازان اسلام بلال حبشی بود که در راه اسلام چقدر شکنجه دید، و همینطور یاران امام حسین و در انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، سربازان امام در پیروزی انقلاب برای امام سربازی کردندو پیروز شدند.

سردار ابراهیمی با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: بنده در عملیات بیت المقدس فرمانده گردان تخریب بودم و با شناختی که از سربازان ( پاسداران وظیفه) در آن زمان داشتم مسئولیت باز کردن معبر راه به سربازان سپردم و در عملیات بیت المقدس این سربازان بخوبی تونستند معبرها را بدون حتی یک شهید یا زخمی باز کنند و این جز به عشق ولایت و اسلام نبود که در جبهه ها شرکت می کردند.


سربازان ما بهترین بهترین ها هستند

وی بیان داشت: بنده سال هاست که در مراکز مختلف آموزشی وظیفه فرمانده مرکز بوده ام و بیش از یکصدو بیست هزار نفر سرباز تربیت و آموزش داده ام و با سربازان مأنوس بوده ام و متوجه شده ام سربازان ما بهترین بهترین ها هستند.

سربازان ما بهترین بهترین ها هستند


............................











نام:
ایمیل:
* نظر: