کد خبر: ۶۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها/ جهرم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقات کاراته بین باشگاهی با عنوان شهدای کاراته کا در شهرستان جهرم برگزار گردید.
دراین رقابت ها تیم تیم باشگاه شهرداری با مربیگری فرشاد راهپیما موفق به کسب مقام اول شد، باشگاه شاهد با مربیگری نرجس زاهدی عنوان دوم را کسب کرد و باشگاه قهرمانان با مربیگری فرهاد نوروزی برکسوی سوم ایستاد.
در بخش کاتای این مسابقات نیز، محسن مصلی نژاد از باشگاه شهرداری بعنوان بهترین کاتارو انتخاب شد
این مسابقات با شرکت بیش از 90 کاراته کار زیر 12 سال آقایان و بانوان و در همه رده های کمربندی از باشگاه های ورزشی شهرداری، شاهد و قهرمانان برگزار شد.

والیبال نشسته
در پی اعزام تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین جهرم به مسابقات 6 جانبه والیبال نشسته به شهرستان گراش تیم شهرستان جهرم موفق به کسب مقام قهرمانی شد .
دراین رقابت ها پس از جهرم که قهرمان شد، استهبان مقام دوم را کسب کرد و فسا برسکوی سوم ایستاد.
مسابقات 6 جانبه والیبال نشسته جانبازان و معلولین بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور شهرستان های لارستان ، جهرم، گراش، فسا، استهبان و پاسارگاد و به میزبانی شهرستان گراش برگزار شد.
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها/ جهرم

جشنواره مدارس والیبال
جشنواره مدارس والیبال به مناسبت عید سعید قربان در سالن ورزشی شهید فرجام شهرستان جهرم برگزار شد.
این جشنواره به منظور تشویق و ایجاد انگیزه در ورزشکاران با حضور 170 نفر شرکت کننده از مدارس والیبال سطح شهر از جمله کانون 17 شهریور ، مدرسه والیبال تربیت، پویا ، قطب آباد و هیأت والیبال جهرم در رده های سنی نونهال، نوجوان و جوانان برگزار گردید.


اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها/ جهرم

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: