کد خبر: ۶۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
با هدف دسترسی بسیجیان به اینترنت پاک
سامانه شباب با هدف توسعه فضای مجازی بسیج، دسترسی متقاضیان به اینترنت پاک و جلوگیری از ترفندهای نرم دشمن برای حضور جوانان در سایت های غیر اخلاقی راه اندازی شده است.
به گزارش تنویر با حضور سرهنگ رحمانی فرمانده سپاه ناحیه فسا خانه شباب( شبکه اطلاع رسانی بسیج) در حوزه مقاومت امام علی(ع) فساافتتاح شد.
رعیت پیشه مسئول فاوای سپاه ناحیه فسا در حاشیه آیین افتتاح این سامانه افزود: این سامانه در راستای پاسخ به مطالبات  مقام معظم رهبری مبنی بر خطر نفوذ فرهنگی دشمن راه اندازی می شود و بستر مناسبی را برای ارتباط رده های مختلف بسیج فراهم می آورد.
وی افزود:سامانه شباب با هدف توسعه فضای مجازی بسیج، دسترسی متقاضیان به اینترنت پاک و جلوگیری از ترفندهای نرم دشمن برای حضور جوانان در سایت های غیر اخلاقی راه اندازی شده است. همچنین در این سامانهتالار گفت‌وگو با هدف رفع مشکلات و موانع بسیجیان در مجموعه بسیج و همچنین پاسخ‌گویی سریعتر به آنها راه‌اندازی شده است که می تواند ارتباط بیش از پیش رده‏های مختلف بسیج را با هم میسر سازد و بر غنای فضای مجازی بیفزاید.

رعیت پیشه با اشاره به اینکه در آینده نزدیک تمام پایگاه‌های مقاومت شهرستان فسا به این سامانه مجهز می شوند تصریح کرد:تشکیل چنین تالارهایی هزینه‌های جانبی را برای بسیجیان بسیار ارزان می‌کند/.



پایان خبر66415/.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: