کد خبر: ۶۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اقلید:
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و لایت و عید الله الأکبر ، عید سعید غدیر خم ،مراسم جشنی با حضور خواهران بسیجی حوزه الزهرا(س) در محل حوزه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، همزمان با فرا رسیدن  دهه امامت و لایت و عید الله الأکبر ، عید سعید غدیر خم ،مراسم جشنی با حضور خواهران بسیجی حوزه الزهرا(س) در محل حوزه برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد شاطری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اقلید ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر خم به واقعه غدیر اشاره کردند و گفتند: مهمترین مسئله ای که بعد از مقام نبوت خاتم الانبیاء در عالم اتفاق افتاه است مسئله ولایت حضرت امیرالمومنین (ع) است که تا قیامت تبیین این مسئله به لطف خدا ادامه خواهد داشت و حیات و ممات و سعادت و سلامتی جان و روح اجتماع ما همه مربوط به پذیرش این موضوع است.

وی در ادامه افزودند.: در منطقه غدیر خم رسول اکرم (ص) خطبه غدیر را به فرمان خدای متعال خواندند و مولا را به مرم معرفی فرمودند و راز بقاء نبوت بیان شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید خاطر نشان کردند: چون که نبوت صورت اجمالی دین و ولایت صورت تفصیلی دین می باشد حق تعالی فرمودند: در این روز دین به اکمال رسید و نعمت به اتمام رسید. 


نام:
ایمیل:
* نظر: