شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۲:۲۷
کد خبر: ۶۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
سکانس بیداری در گام پایانی
چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان فارس، "سکانس بیداری" با اعلام نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، آیین پایانی چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان فارس با عنوان "سکانس بیداری"، شامگاه گذشته با حضور سردار مینایی فر، رئیس ستاد کنگره سرداران استان فارس، نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس، جواد قناعت پیشه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله شیراز و جمعی از مسئولان دانشگاه شیراز و با حضور برگزیدگان جشنواره برگزار گردید. 

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در این آیین با بیان اینکه سینما یک هنر برتر است بیان داشت: در دنیا هیچ شیوه هنری را نمی یابد که در روایت یک واقعه یا حقیقت به کارآمدی سینما باشد.

 

زارع برگزاری جشنواره سکانس بیداری را برای رسیدن به آرمان های انقلاب دانست وبیان داشت: چهارمین دوره ی جشنواره ی فیلم سکانس بیداری را در حالی برگزار گردید که انقلاب برای رسیدن به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برای همه شعبه‌های فرهنگ و هنر به ویژه سینما احترام ویژه قائل است.

 

مسئول شورای سیاستگزاری جشنواره سکانس بیداری تصریح نمود: میدان دادن به عناصر با استعداد و متعهد به کشور و انقلاب و ایجاد یک تحول به معنای سوق دادن مخاطب به سمت هنر حقیقی در رشد سینما موثر است.

 

در ادامه این مراسم از برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه بسیج در بخش های فیلمنامه نویسی و فیلم کوتاه تقدیر به عمل آمد.

در این آیین از خانواده شهیدسید مهدی رکنی، شهید شاخص سازمان بسیج هنرمندان فارس نیز تجلیل به عمل آمد.

 

اجرای تئاتر"بیداری" باموضوع دفاع مقدس اثر گروه تئاتر دانشجویی دانشگاه شیراز، دوبله فیلم "آمبیانس" اثر تقدیری جشنواره فیلم"سکانس بیداری" به زبان انگلیسی، اجرای موسیقی ارزشی  به زبان های عربی- فارسی از طه چوگان‌باز خواننده جوان ایرانی، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و نمایشگاه عکس دفاع مقدس از دیگر برنامه های این آیین بود. 

 

 

 

 

 انتهای پیام/ 224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: