سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۱۶:۰۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از همکاری این سازمان برای تضمین کیفیت محتوای اینترنت موبایل خبر داد و گفت: ما خودمان را در زمینه تولید محتوا و توسعه آن بر بستر موبایل مسئول می دانیم.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از تبیان،
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از همکاری این سازمان برای تضمین کیفیت محتوای اینترنت موبایل خبر داد و گفت: ما خودمان را در زمینه تولید محتوا و توسعه آن بر بستر موبایل مسئول می دانیم.

سازمان تبلیغات اسلامی و اپراتور همراه اول امروز ۲ تفاهم نامه را با محوریت «تولید و تامین محتوای فرهنگی ارزش افزوده باند پهن» و «سامانه تضمین کیفیت محتوا» منعقد کردند.
این تفاهم نامه ها در نمایشگاه تله کام و بین حجت الاسلام مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول منعقد شد.
حجت‌الاسلام مهدی خاموشی در گفتگو با  خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات این تفاهم نامه گفت: اپراتور همراه اول برای به کارگیری موبایل در زمینه توسعه فناوری‌های اطلاعاتی و تولید محتوا برای ورود به اینترنت ضرورتهایی را در نظر گرفته است و سازمان تبلیغات اسلامی هم اعلام آمادگی کرده تا برای تضمین کیفیت محتوا همکاری‌هایی با این اپراتور داشته باشد.
وی افزود: همراه اول سال گذشته قراردادی در این زمینه پیشنهاد داد که پس از فعالیت‌های انجام شده در یک‌سال اخیر، در جلسه امروز با این اپراتور به قطعیت رسیدیم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: در این جلسه همچنین نهایی کردیم که تضمین کیفیت محتوا اعم از تصویر، صوت و متن را با همکاری سازمان تبلیغات در همراه اول سامان‌بخشی کنیم.
خاموشی در خصوص برنامه‌های سازمان تبلیغات در حوزه فناوری ارتباطات و تولید محتوای دیجیتال، گفت: ما خودمان را در زمینه تولید محتوا و توسعه آن بر بستر موبایل با همکاری اپراتوری مانند همراه اول و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های نو مسئول می‌دانیم.
وی اظهار داشت: ما سعی کردیم برای تولید و عرضه محتوای با کیفیت با رسالتی که داریم ایفای نقش کنیم.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیتهای تبیان، گفت: تبیان با تمام زیرساخت‌هایش جزو سامانه‌هایی است که در این مدت شکل گرفته است.
خاموشی افزود: سازمان تبلیغات مجموعه‌ای است که مقدار نسبی توانمندی‌های خود را در این عرصه نشان داده است.
به گزارش مهر، با توجه به سرعت گردش محتوا و حجم بازار سرویس‌های ارزش افزوده، فقدان وجود یک مکانیزم مدیریت و نظارت محتوا می‌تواند باعث ایجاد مخاطرات جدی و تهدید پایداری بازار شود.
سازمان تبلیغات اسلامی با اتکا به سابقه غنی در حوزه تولید، مدیریت و نظارت بر محتوا در رسانه‌های گوناگون، در حال حاضر شرایط مناسبی جهت ارائه خدمات مربوط به مدیریت و نظارت بر محتوای ارائه شده در این بازار را دارد.
لذا در راستای پیشگیری، همراه اول و سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به دغدغه‌های خود مبنی بر ایجاد محیطی امن، محکم و پایدار برای مخاطبان شبکه، اقدام به طراحی سامانه‌ای جهت مدیریت و نظارت بر محتوا کرده اند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: