چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۴:۰۱
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
مهندس شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون:
بمناسبت فرا رسيدن ايام محرم جلسه شورای قشر بسیج مهندسین کازرون برگزار شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن عرض تسليت و تعزيت به مناسبت فرا رسيدن ايام محرم و سالروز شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) به پيشگاه يگانه منجي عالم بشريت و عموم مسلمانان آزاده جهان در سراسر جهان هستي و همچنین گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امسال بوی محرم و غم جانکاه عطش و مظلومیت اهل بیت علیهم السلام زودتر، و از عید قربان به مشام مسلمین و آزادیخواهان جهان رسید.

نهضت امام حسین(ع) در واقع اقیانوس بیکران معنویت درکالبد جهان اسلام است

مهندس شفیعی بیان داشت: حادثه دلخراش منا که ناشی از بی‌کفایتی و خیانت آل یهود ‌سعودی بود امت اسلام را قبل از شروع ماه پیروزی خون بر شمشیر، سیاه پوش کرد و حلقه جنایات دیکته شده از آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان را پس از کشتار مسجد الحرام و حمله به مسجد الاقصی و کشتار نمازگزاران یمن، در عید قربان تکمیل کرد.
مسئول بسیج مهندسین کازرون با بیان اینکه این جنایت بزرگ و نابخشودنی یکبار دیگر نشان داد که رژیم بی‌‌دین آل‌سعود صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارد و امت اسلام باید دست این خاندان فاسد صهیونیستی را از سرزمین وحی کوتاه کنند، افزود: این نکته را نباید نادیده گرفت که ریشه تمامی این بدبختی‌ها شیطان بزرگ آمریکاست و چنانچه حمایت‌های دائمی آمریکا از این رژیم دیکتاتور نبود و مردم عربستان اجازه داشتند آزادانه نظام مورد علاقه خود را، پای صندوق‌های رأی انتخاب کنند، حتی یک درصد هم احتمال حاکمیت این خاندان فاسد و بی‌کفایت بر مردم حجاز و وقوع چنین حوادث تلخی نمی رفت.

مهندس شفیعی خاطرنشان کرد: امروز که بشریت، بسیاری از مکاتب اعتقادی و فکری را تجربه کرده و به بطلان آنها پی برده، بیش از پیش تشنه حقیقت ناب و فرهنگ غنی و انسان‌ساز عاشوراست.

مسئول شورای قشر بسیج مهندسین کازرون ادامه داد: انسانهای آزاده و حقیقت جو دل در گرو زندگی در پرتو معارف حقه اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دارند که بنا بر وعده و سنت پایدار الهی، چشم‌انداز سیر و حرکت بشریت چیزی جز تجربه و روی آوری به مکتب اصیل و راستین اسلام ناب محمدی(ص) نخواهد بود.
مهندس شفیعی تصریح کرد: حسين بن علي (ع) با انتخاب شهادت و تن ندادن به ذلت، دنيايي را براي بشريت امروز ترسيم کرد که هم مي توان زندگي کرد و انسان بود و هم وعده الهي را تحقق داد که وارثان به حق او براي ديدار آن امام همام در جوار حضرت حق لحظه شماري مي کنند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با اشاره به اینکه نهضت امام حسین(ع) در واقع اقیانوس بیکران معنویت درکالبد جهان اسلام است و عاشورا نمود واقعی توحید محض می باشد، افزود: یادآوری مصائب امام حسین(ع) ویاران باوفایش مهمترین وظیفه فعالان فرهنگی و مذهبی در زمان حاضر می باشد.

این استاد دانشگاه بیان داشت: یکی ازمهمترین ویژگی های قیام امام حسین(ع) متحول شدن انسانهایی است که در زندگی آنها زیبایی ظواهر دنیوی وجود داشت اما توانستند درزمان مناسب بانفس سرکش خودمبارزه کنندو حربن یزیدریاحی یکی از آنها بود.

مهندس شفیعی با بیان اینکه هرانسان آزاده ای وقتی بین دو راهی عقل و احساس می ماند، اگرنسبت به ائمه اطهار محبت همراه با معرفت داشته باشد، راه نجات او مهیا می شود، افزود: حضرت امام حسین(ع) و هفتاد و دوتن از یاران با بصیرت و باوفایش درکنارعاشقانه ترین و خالصانه ترین نیایش و عبادت ها، همه مکارم اخلاقی وصفات پسندیده انسانی را به صورت کامل در مقابل چشمان بشریت قراردادند.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: