کد خبر: ۶۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
همزمان با ورود جک استراو وزیر اسبق خارجه انگلیس به شیراز
بسیجیان خرم بیدی خواستار جلو گیری از نفوذ روباه پیر در سومین حرم اهل بیت(ع) شدند
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه خرم بید، در پی ورود جک استراو وزیر اسبق خارجه انگلیس به شیراز،مجمع عمومی بسیج شهرستان  خرم بید در  طی بیانه ای خواستار  مواظب بودن مسئولین استانی از نفوذ دشمن قسم خورده در سومین حرم اهل بیت(ع) شدند.
 
 متن بیانه به شرح زیر می باشد :

بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم



با آغاز به کار دولت یازدهم در ایران و شروع دور جدید مذاکرات هسته‌ای، ادبیات مقامات انگلیسی در مقابل ایران همچون دوستان امریکاییشان تغییر کرد. ادبیاتی که در آن، انگلیسی‌ها خود را علاقمند به رابطه با ایران معرفی می‌کردند و تلاش ایران برای حل موضوع هسته‌ای را می‌ستودند.

در این فضای جدید گفتگوها و رفت و آمدها میان مقامات کشور شکل جدیدی پیدا کرد و بازگشایی سفارت انگلیس در تهران که از مدتی قبل غیرفعال شده بود به محور بحث‌ها تبدیل شد. با این همه اما خیلی زود مشخص شد انگلیسی­‌ها باز هم یکی به نعل می­‌زنند و یکی به میخ! هنوز امضای نمایندگان انگلیس بر روی توافق ژنو خشک نشده بود که انگلیسی­‌ها همانند شرکای آمریکاییشان همان راه سابق را در مورد پرونده هسته­‌ای ایران پیش گرفتند.

نخست­ وزیر انگلیس حتی با وجود مذاکره مستقیم با نمایندگان ایران درخصوص موضوع هسته‌ای هنوز هم از تغییر رژیم در ایران سخن می­‌گوید. البته تکرار مواضع سابق از سوی مقامات انگلیسی تنها در موضوع هسته‌ای اتفاق نیفتاد.گویا انگلستان که در ادبیات مردم ایران به روباه پیر استعمار معروف است در پاسخ به اقدامات اعتماد ساز ایران هم ،همان راهی را می‌رود که آمریکا می‌رود تا نشان دهد روباه هم، مانند گرگ تغییر نمی‌کند.

حال با وجود این سیاهه جنایات روباه پیر چه شده است مسئولان استان فارسی  اجازه می‌دهند دیپلمات‌های انگلیس  ازجمله جک استراو وزیر اسبق خارجه انگلیس که جز دشمنی و عناد در حق ملت ایران چیزی روا نداشته‌اند و دستش به خون هزاران بی‌گناه در سراسر جهان آلوده است بدون عذرخواهی در خیابان‌های  که برای متر متر آن شهید دادیم  آسوده و اتوکشیده قدم زده به ریش مان بخندند ،ایا این دشمن و روباه پیر واقعا  به فکر ایرانی آباد برای ما ایرانی ها ست  یا نابودی و نفوز در سیستم کشور . دیگر ما بسیجیان اجازه نخواهیم داد این لاشخوران همچون قبل بر ما سیطره پیدا کنند.

اکنون به به افرادی که در این جریان دخل داشتند  هشدار میدهیم که مگذارید این مکاران در کشور و بخصوص در این استان ولایی لانه بگسترانند .

مجمع عمومی بسیج شهرستان خرم بید
نام:
ایمیل:
* نظر: