گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۶۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
فرمانده سپاه مرودشت در کمیته هماهنگی و پشتیبانی :
فرمانده سپاه ناحیه مرودشت در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بیان کرد: شهر مرودشت در روز مبارزه با آمریکا، یکپارچه علیه نظام سلطه قیام خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت با موضوعات هفته بسیج دانش آموزی و اردوی رهیان نور خواهران در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

محمود حیدری مدیر حوزه بسیج دانش آموزی مرودشت به تشریح موضوعات جلسه پرداخته و با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی این هفته را فرصتی مناسب برای گسترش و تعمیق فرهنگ بسیجی دانست.

فرمانده سپاه ناحیه مرودشت با اشاره به روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی بیان داشت: بحث مبارزه با استکبار جزء آرمانهای نظام اسلامی می باشد.

علی محمد محمدی افزود: در زمانی که دولت درگیر مذاکره با 1+5 بود برخی افراد لیبرال مسلک امید داشتند که بجز مسئله هسته ای در میدانهای دیگر نیز با آمریکا مذاکره صورت بگیرد که مقام عظمای ولایت حجت را تمام کردند.

محمدی اظهار داشت: عده ای معدود به دنبال این هستند که شعار مرگ بر آمریکا را در 13آبان حذف کنند و حذف این شعار به منزله این است که به مسجد برویم اما نماز نخوانیم، ما اگر در روز مبارزه با استکبار "مرگ بر آمریکا " نگوییم چه بگوییم؟ چرا که آمریکا اتم مصادیق استکبارمی باشد و ما بخاطر رفتار آمریکا نمی توانیم مرگ بر آمریکا نگوییم زیرا عزت امروز ما بر سر همین مرگ بر آمریکاست.

وی با اشاره به اعتراف آمریکائیها درباره ایران تصریح نمود: آمریکا از یک طرف اعتراف می کند ایران ابر قدرت منطقه است و از یک سو می گوید ایران اگر می خواهد در منطقه نقش آفرین باشد باید با آمریکا همراه شود و این پارادوکس در منطقه قابل حل شدن نیست و علت اینکه ما درمنطقه ابرقدرت هستیم به ایستادگی ما در برابر آمریکا بازمی گردد.

وی عاشورای حسینی را فصل مهم استکبار ستیزی در ادبیات دینی دانست و بیان داشت: برخی به دنبال این هستند که مراسم روز 13 آبان کمرنگ برگزار گردد لذا باید تبلیغات ویژه ای برای به صحنه آمدن مردم و دانش آموزان صورت گیرد و شهر مرودشت باید در روز مبارزه با شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار یکپارچه علیه نظام سلطه قیام کند.

مرتضی چراغی رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) با تقسیم برنامه های اجرایی هفته بسیج دانش آمزی میان همکاران خود ازآنها خواست درجهت بهتر برگزار شدن برنامه ها، همه تلاش خود را بکار گیرند.


























224224.6
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: