يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۰۵:۳۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۶۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
بیانیه بسیج مهندسین فارس به مناسبت سیزدهم آبان
اگر رهبر استراتژيست انقلاب اسلامي ايران سخن از نرمش قهرمانانه در عرصه ديپلماسي به زبان آورده‌اند در حقيقت به معني اتمام‌حجت براي استکبار جهاني است تا به دنيا ثابت شود که آمريکا هيچ‌وقت قابل‌اعتماد نبوده و نخواهد بود.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،با نزدیک شدن به یوم الله سیزدهم آبان سازمان بسیج مهندسین استان فارس بیانیه ای را بدین شرح منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحيم

رخدادهای سرنوشت‌ساز و آموزنده 13 آبان ماه در سال‌های 1343، 1357 و 1358 هر یک سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به شماره رفته و نشان می‌دهد، هیچ قدرت مادی بزرگی هرگز قادر نخواهد بود اراده خود را به ملت مؤمن، انقلابی و عاشورایی ایران اسلامی تحمیل کند

با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان حماسه‌ساز 13 آبان ماه و فاتحان لانه جاسوسی آمریکا در تهران شجاعت، فداکاری و روحیه حماسی و شهادت‌طلبانه فرزندان عاشورایی ولایت‌فقیه و حضرت امام(ره) در هر سه حادثه تاریخ‌ساز سیزدهم آبان ماه و در عرصه‌های اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، تظاهرات علیه رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، حقیقتی است که تا ابد می‌درخشد و هدایت‌گر نسل‌های این سرزمین در عبور از گذرگاه‌های حساس تاریخی خواهد بود.
آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران با الهام از درس‌های بزرگ قیام عاشورا، وصایای جاودانه امام راحل (ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی )به عنوان نقشه راه و قطب‌نمای حرکت خود، هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال میهن اسلامی در گزند اراده دشمن گرفتار و مورد تهدید و آسیب قرار گیرد.
استکبارستيزي از آموزه‌هاي مسلَّم و لا يَتَغَيَّر ديني ماست و هر کس که اعتقاداتش ريشه در کربلا داشته باشد، هيچ‌وقت زير بار ستم و ذلت نمي‌رود.
اگر رهبر استراتژيست انقلاب اسلامي ايران سخن از نرمش قهرمانانه در عرصه ديپلماسي به زبان آورده‌اند در حقيقت به معني اتمام‌حجت براي استکبار جهاني است تا به دنيا ثابت شود که آمريکا هيچ‌وقت قابل‌اعتماد نبوده و نخواهد بود.
  استکبار ستیزی که برخواسته از روح عدالت خواهی ملت ایران است روز به روز در دل وجان اقشار مختلف علی الخصوص مهندسین انقلابی وبصیر تنومند تر ونیرومند تر می گردد که این همه حکایت از احساس مسئولیت آنان در قبال سرنوشت تمامی مردم آزادیخواه وعدالتجوی جهان دارد.

چه کسی می تواند جنایات امریکای پلید را در حق ملت ایران آنهم از بعد از انقلاب تا کنون نادیده بگیرد؟این جرثومه فساد واستکبار به قدری برملل مظلوم جهان جنایت مرتکب شده که در یک روز و چند روز وهمچنین در سطح یک دادگاه نمی شود موارد نقض وجنایاتش را احصاء کرد.

 1-بسیج مهندسین فارس با فصل‌الخطاب دانستن مواضع و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌‌ها و عرصه‌های راهبردی کشور از جمله در پذیرش مشروط برجام، اعلام می دارد تک تک خواسته های معظم له همچون دریافت تضمین کتبی از روسای طرف مقابل مورد مذاکره و نیز جلوگیری از ورود کالاهای مصرفی آمریکایی باید مورد مطالبه جدی قرار گیرد.

2) بسیج مهندسین فارس ضمن دعوت مسئولین به نصب العین قرار دادن تذکرات رهبری درباره «نفوذ» و ممنوعیت مذاکره با آمریکای بدتر از شیطان اعلام می دارد منویات معظم له را آغاز فصل جدیدی از مبارزه با استکبار و حاوی ماموریت مهم و خطیر در این مرحله جدید یعنی «ایجاد سد در برابر نفوذ» می داند و تمامی همت خود را در این راستا و بصیرت افزایی و دشمن شناسی به کار خواهد برد.

3-بسیج مهندسین فارس اعلام می کند که مبارزه با آمریکا را ادامه خط مبارزه انبیاء و اولیاء با گروه های معارض حق و حقیقت می داند و باقوت در راه رفع ترس و ظلم استکبار از سر عالم ومسلمانان جهان ایستاده است.

در نهایت از این فرصت برای بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی) و اعلام آمادگی برای ایستادگی در راه منویات معظم له، استفاده کرده و سلام و درود صادقانه و نیز آرزوی تعجیل در فرج خود را تقدیم حضرت بقیه الله (ارواحنا له الفدا) می نماییم.

 /224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: