کد خبر: ۶۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲
نمایشگاه ماشین آلات و بسته بندی در شیراز برگزار شد؛
هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه و معرفی محصولات جدید ایرانی و خارجی و همچنین تلاش جهت ورود به بازارهای جهانی و کسب جایگاه و رتبه خاص در تولید است.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی رسانه، تبلیغات، چاپ، بسته بندی و ماشین آلات مربوطه و سومین نمایشگاه تخصصی روابط عمومی و بازاریابی به همراه هفدهمین نمایشگاه آرایشی و بهداشتی، سلولزی، شوینده ها و پاک کننده ها كه  در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان فارس برگزار شد شركت شهركهاي صنعتي فارس با برپايي غرفه به ارائه توانمندي هاي  موجود پرداخت.

در اين غرفه علاوه بر ارائه توانمنديها و ظرفيت هاي موجود در شهركهاي صنعتي و نيز تبيين حمايتها و  مشوقهاي سرمايه گذاري به بازديد كنندگان ؛ظرفيت هاي موجود در فن بازار فارس نيز در قالب بروشور و كاتالوگ عرضه شد.

 هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه و معرفی محصولات جدید ایرانی و خارجی و همچنین تلاش جهت ورود به بازارهای جهانی و کسب جایگاه و رتبه خاص در تولید است.

در بخش نمایشگاهی تبلیغات، چاپ و بسته بندی تولیدکنندگان و نمایندگان شرکتهای داخلی و خارجی از سراسر نقاط کشور در زمینه های خدمات برش و حکاکی، دستگاهها و ملزومات چاپ بنر،  فلکس، تابلوهایLED، طراحی سایت، سامانه پیام کوتاه و پنل ارسال به  شبکه های اجتماعی تولید پاکتهای پستی و اداری و کارتن و ورق، هدایای تبلیغاتی، تبلیغات محیطی و ... به ارائه کالا و خدمات پرداختند این نمایشگاهها در بخش تبلیغات و روابط عمومی در سالنهای سرو و بهار به مساحت 4000 متر مربع با حضور 50 شرکت در قالب 130 غرفه  و در بخش آرایشی و بهداشتی در سالن ملاصدرا به مساحت 3000 متر مربع و با حضور 30 شرکت در زمینه های مختلف آرایشی و بهداشتی و شوینده در قالب 100 غرفه برگزار شد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: