کد خبر: ۶۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵
در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان فارس برگزار شد؛
هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه و معرفی محصولات جدید ایرانی و خارجی و همچنین تلاش جهت ورود به بازارهای جهانی و کسب جایگاه و رتبه خاص در تولید است.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی رسانه، تبلیغات، چاپ، بسته بندی و ماشین آلات مربوطه و سومین نمایشگاه تخصصی روابط عمومی و بازاریابی به همراه هفدهمین نمایشگاه آرایشی و بهداشتی، سلولزی، شوینده ها و پاک کننده ها كه  شركت شهركهاي صنعتي فارس با برپايي غرفه به ارائه توانمندي هاي  موجود پرداخت.

در اين غرفه علاوه بر ارائه توانمنديها و ظرفيت هاي موجود در شهركهاي صنعتي و نيز تبيين حمايتها و  مشوقهاي سرمايه گذاري به بازديد كنندگان ؛ظرفيت هاي موجود در فن بازار فارس نيز در قالب بروشور و كاتالوگ عرضه شد.

 هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه و معرفی محصولات جدید ایرانی و خارجی و همچنین تلاش جهت ورود به بازارهای جهانی و کسب جایگاه و رتبه خاص در تولید است.

در بخش نمایشگاهی تبلیغات، چاپ و بسته بندی تولیدکنندگان و نمایندگان شرکتهای داخلی و خارجی از سراسر نقاط کشور در زمینه های خدمات برش و حکاکی، دستگاهها و ملزومات چاپ بنر،  فلکس، تابلوهایLED، طراحی سایت، سامانه پیام کوتاه و پنل ارسال به  شبکه های اجتماعی تولید پاکتهای پستی و اداری و کارتن و ورق، هدایای تبلیغاتی، تبلیغات محیطی و ... به ارائه کالا و خدمات پرداختند این نمایشگاهها در بخش تبلیغات و روابط عمومی در سالنهای سرو و بهار به مساحت 4000 متر مربع با حضور 50 شرکت در قالب 130 غرفه  و در بخش آرایشی و بهداشتی در سالن ملاصدرا به مساحت 3000 متر مربع و با حضور 30 شرکت در زمینه های مختلف آرایشی و بهداشتی و شوینده در قالب 100 غرفه برگزار شد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: