جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۵۷:۵۹
کد خبر: ۷۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳


بسم الله الرحمن الرحیم

در وضعیت کنونی که دیده بان بصیر و همیشه بیدار انقلاب اسلامی ما رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله) در موقعیت ها و دفعات مختلف بر لزوم بیداری و مراقبت از حرکت های مذبوحانه دشمنان اسلام و انقلاب ، خصوصا آمریکای جنایتکار تاکید داشته اند:

ما بسیجیان شهرستان کواراعم از برادر و خواهر ضمن اعلام  وفاداری مجدد به آرمانها و ارزشهای گرانبهای اسلامی و انقلابی ،با ولی امر و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای (مد ظله ) تجدید پیمان نموده و اعلام می داریم که در هر لحظه و در هر کجا گوش به فرمان اوامر و منویات حضرتش بوده و تا پای جان در سنگر دفاع از میهن و نظام واسلام عزیز خواهیم ماند.

ما بسیجیان شهرستان کوار ضمن اعتماد به حفظ اتحاد و همدلی داخلی نسبت به عدول از گناه سران فتنه و کم اهمیت جلوه دادن اقدامات ساختار شکنانه آنها هشدار داده و خواهان جدا کردن حساب فتنه گران و حامیان آنها از خادمین واقعی ملت و نظام می باشیم.

نفوذ فرهنگی دشمن به عنوان خطر ناکترین شیوه نفوذ به فرموده حضرت امام خامنه ای(مدظله) می باشد و نسبت به زمینه سازی برخی جریان ها و افراد برای حضور فرهنگی منحط غربی در کشور اسلامی هشدار می دهیم.

درزمینه ی اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی از مسئولین امر می خواهیم که مطابق فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله) همت و تلاش خود را معطوف به عملیاتی نمودن اوامر معظم له نمایند.

مادام که رو یه ی قدرت های استکباری خصوصا شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار بر دخالت در امور کشور ها و کار شکنی در مسیر پیشرفت ملت ما باشد ، شعار مرگ بر آمریکا نیز به عنوان نماد استکبارستیزی ملت آگاه ما باقی خواهد ماند و کوبنده تر از گذشته سر خواهیم داد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: