کد خبر: ۷۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها
پاسارگاد
تیم های هلال احمر گراش و تیم مقامت بسیج پاسارگاد در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان فارس به میزبانی شهرستان گراش در ورزشگاه شهدای گراش به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه تیم فوتبال بسیج مقاومت پاسارگاد توانست با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال هلال احمر گراش را مغلوب کند.

هیات دوچرخه سواران گردشگری حامی کنوانسیون 2017 که این روزها از نوشهر تا بوشهر با شعار "ایران؛ مردمانی مهربان با آغوشی باز، فرهنگی کهن و پر رمز و راز" و "تدبیر برای آب و ورزش برای زندگی" رکاب می‌زنند، پس از ورود به استان فارس و کهن دیار "کمین"، وارد میراث جهانی پاسارگاد شدند.

با ابتکار کلبه "آقامیر" سعادت شهر ، حامی کنوانسیون، فعال محیط زیست و گردشگری فرشی تحت عنوان "سفیر صلح" طراحی و تصویر این فرش برای نخستین بار با حضور دوچرخه سواران و اعضاء کلبه آقامیر در کنار آرامگاه کورش رونمایی شد.

خرمبید
همایش بازی های بومی و محلی در شهرستان خرم بید برگزارشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس این همایش با حضور 300 نفر از ورزشکاران دختر در مجموعه ورزشی امام علی (ع) برگزار شد.
دراین برنامه مفرح انواع ورزشهای بومی محلی مانند طناب زنی، طناب کشی، لی لی توسط ورزشکاران اجرا شد و در پایان به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا گردید.


اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: