جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۸:۲۳
کد خبر: ۷۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
با حضور مسئول دفتر تایید محتوا سپاه فجر فارس؛
کارگاه آموزشی تایید محتوا و نظارت بر امور فرهنگی با حضور مسئول دفتر تایید محتوا سپاه فجر فارس در ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب برگزار شد

به گزاش حبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛ کارگاه آموزشی تایید محتوا و نظارت بر امور فرهنگی با حضور مسئول دفتر تایید محتوا سپاه فجر فارس در ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین موفق قانعی با بیان اینکه فعالیت در عرصه های فرهنگی توسط سپاه و بسیج در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از دستاورد های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ورود گسترده بسیج به عرصه فعالیت ها و تولیدات فرهنگی و هنری ضرورت پیشگیری از آسیب های احتمالی و حصول اطمینان از انطباق محصولات و فعالیت های فرهنگی بسیج با اهداف، سیاست ها و ضوابط فرهنگی ابلاغی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه و نیز ارتقاء سطح کیفی و محتوایی آنها را بیش از پیش آشکار می نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب در ادامه ضمن تبیین و تشریح اهداف کارگاه، نسبت به توجیه تخصصی دستور العمل ها،روش جاری و ابلاغیات اقدام نمود.هدف از برگزاری این کارگاه توانمندسازی تولیدات فرهنگی در عرصه‌های مختلف و آشنایی با شیوه اصول لازمه رعایه در تولید محصولات فرهنگی سپاه و بسیج است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب ضمن تبریک هفته بسیج به اهداف تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اشاره و گفت :حضرت امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای حفظ انقلاب و نظام از دست اندازی استکبار جهانی و دشمنان میهن عزیزمان این معجزه بزرگ قرن را یعنی بسیج، پایه گذاری کردند.

در ادامه سرهنگ پاسدار میرشکاری، مسئول دفتر بررسی و تائید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فجر فارس نیز در این دوره گفت: فرهنگ یکی از محوری‌ترین مسائل کشور است که باید نظارت بر این امر به درستی و دقت انجام شود که مسائل فرهنگی به صورت صحیح و موثر نشر پیدا کند.

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی را صیانت‌بخشی از فعالیت‌های فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته بیش از ۳۰ کارگاه آموزشی نظارت بر محصولات فرهنگی در کل استان برگزار شده است.

در این کارگاه آموزشی یک روزه، افراد شرکت‌کننده پس از شرکت در کلاس‌های آموزشی، ضمن شرکت در آزمون، آموخته‌های خود را محک زدند.
 

 انتهای متن/224224
 
نام:
ایمیل:
* نظر: