گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۷۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
همایش شکوه هجرت(بسیج سازندگی) با حضور سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در شیراز، در چهارمین روز از هفته مبارک بسیج آیین شکوه هجرت به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه ثارالله (علیه السلام) شیراز برگزار گردید.

در این همایش که با حضور سردار غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس برگزار گردید، از فعالان اردوهای جهادی تقدیر شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: گروه جهادی " حلف الفضول " یا " پیمان جوانمردی "  یک گروه جهادی تقریبا منحصر به فرد است که تعداد اعضای مشارکت کننده آن از همه ی گروه های جهادی بیشتر است.

محمد جعفر دوستدار ادامه داد: در نگاه اول این گروه، یک جمع 40 - 50 نفره دانش آموزی است که در ایام تابستان و نوروز در مناطق محروم حضور می یابند و در محرومیت زدایی از چهره استان مشارکت دارند اما در نگاهی عمیق تر به این گروه در می یابیم که هزینه های اجرای طرح ها با مشارکت همه دانش آموزان استان فارسی انجام می شود و این یعنی یک گروه جهادی با جمعیت کثیر دانش آموزان.

ایشان از مشارکت بسیار خوب دانش آموزان در سراسر استان در طرح پیمان جوانمردی تشکر کرد و گفت: شعار این گروه، جمله معروف امام راحل عظیم الشان است که می فرمایند: محرومیت زدایی عقیده و راه و رسم زندگی ماست.










انتهای خبر / 224224.7
نوروزی
نام:
ایمیل:
* نظر: